ri
door riethw May 1, 2015 om 12:40
Computers & telefonie

Outlook expres

sinds kort heb ik een nieuwe laptop (mac airbook) omdat mijn oude niet meer optimaal functioneerde (ca. 8 jaar oud), ik gebruik hem echter nog wel om oude documenten en mails e.d.op te zoeken. .Mijn mails op de oude laptop ontvang is via outlook expres. Op welke wijze kan ik ervoor zorgen dat ik die niet meer ontvang op mijn oude laptop. Die mailbox loopt vol als ik er een tijdje niet meer naar gekeken heb. Ik ontvang ze namelijk ook op mijn nieuwe laptop en heb die op de oude niet meer nodig. Is het mogelijk om de computer zo in te stellen dat ik mijn mails nog maar op een laptop ontvang

465 3 Rapporteer

macwouter
door macwouter - May 1, 2015 om 13:06
825 Antwoorden / 9 Vragen

Zet deze pagina bij je favorieten en meld je daar aan met dezelfde account als op je oude laptop. Mails komen niet binnen op specifieke computers maar op alle PC,s waar je account is aangemeld. Dus meld je aan met je account op je MacBook Air en verwijder daar je mail dan worden ze ook verwijderd van je oude laptop.

aurora1
door aurora1 - May 1, 2015 om 18:24
15645 Antwoorden / 6 Vragen

En/of op de oude laptop in OE uitzetten dat mails bij de provider bewaard moeten worden?

akkerdistel
door akkerdistel - May 1, 2015 om 19:28
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Schakel offline werken in.