su
door suusje53 Feb 26, 2015 om 08:25
Computers & telefonie

Outlook loopt vast bij sommige accounts

Hoi,

Het is een raar probleem en ik kan er zo 123 niets van terugvinden op internet, ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Normaal gebruik ik Win.Live-mail als e-mail programma.
Hier heb ik diverse accounts ondergebracht.
Een bepaald account gebruik ik hier niet en daarvoor log ik altijd in bij Outlook.com.
Ik kan hier dat account goed openen en nieuwe mails ontvangen, maar daarna loopt het vast, niets verzenden of een nieuwe e-mail maken.
Maar het gekke is, als ik in ga loggen met een ander account van Hotmail bij Outlook dan loopt dit helemaal niet vast en kan ik er alles mee doen.
Met Up-dates ben ik helemaal bij.

1244 3 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Feb 26, 2015 om 14:21
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo suusje53,

Als je het betreffende account geopend hebt staat er dan geen blauwe balk onder de adresbalk met links bovenin die 9 puntjes, dan Outlook.com en dan een rondje met een + erin met Nieuw er achter?
Je zou op dat plusje moeten klikken om een nieuw bericht te starten.

Met vr.gr.

su
door suusje53 - Feb 26, 2015 om 15:27
13 Antwoorden / 7 Vragen

Hallo Edrick3

Dat staat er allemaal wel maar niets werkte, waar ik ook op klikte, ik kon alleen mail binnen halen, niets verzenden, niets doorsturen, en geen nieuwe mail schrijven, alles hing vast.

En waarachtig zojuist werkt het account weer normaal sinds 20 februari.
Toch raar dat er 1 account een soort van storing is geweest, of ik ben gehackt.
Ik zal dadelijk Malware nog een keer laten draaien.

Hartelijk dank voor je reactie.

Suusje

edrick3
door edrick3 - Feb 26, 2015 om 16:33
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@suusje53,

.....En waarachtig zojuist werkt het account weer normaal sinds 20 februari.......
Heb hier dan ook druk zitten 'stralen'; heeft dus geholpen. ;-)

Maar alle gekheid op een stokje: mooi dat alles weer doet wat het moet doen.
Even scannen met MBAM kan nooit kwaad.
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.