ge
door ger1609 Jul 6, 2018 om 02:31
Computers & telefonie

Pagina te groot

Twee dagen geleden opnieuw windows 10 geinstalleerd nu blijk de pagina te groot zijn ,zie het vierkantje niet meer en links cirkel met pijl maar half,
op taakbalk zie ik icoontjes half heb hem al opgerek maar help niet net zoals instelling bleedscherm en resolutie heb aangepast ,verder zie ik links onder het windows icoontje niet meer , en de teksen afsluiten en etc zijn voor het grootste deel verdwenen hopelijk kan iemand me helpen? alvast bedankt.

2766 8 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 6, 2018 om 03:49
7211 Antwoorden / 3 Vragen

Als u rechts boven op de drie streepjes klikt kunt u het beeldscherm terug naar 100% zetten door op,het minteken te klikken.

edrick3
door edrick3 Jul 6, 2018 om 07:56
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Denk niet dat dat helpt. Probeer maar eens op 300% (maximaal) te zetten; dan blijft de pagina echt wel in beeld. Er zal wel iets met de beeldscherminstellingen foutief zijn.

diumenge
door diumenge - Jul 6, 2018 om 07:46
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dit klinkt toch als iets met een onjuiste beeldscherminstelling als de desktop groter is dan het scherm waar deze op te zien is. Wellicht ontbreekt de juiste beeldschermdriver. Verder staat er te weinig informatie in de vraag om in de richting van een oplossing te denken.

edrick3
door edrick3 - Jul 6, 2018 om 07:58
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Zou maar (nog) eens opnieuw installeren.
Indien mogelijk eerst even met een andere monitor controleren (desktop?).

simon55
door simon55 - Jul 6, 2018 om 08:10
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Ga op de taakbalk op n lege plek staan , klik met rechts "bureaublad weergeven " klik op bureaublad met rechts " beeldscherm instellingen "daar kunt u  de resolutie aanpassen , en ziet u ook welke instelling wordt aanbevolen

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 6, 2018 om 09:00
7211 Antwoorden / 3 Vragen

mocht 1 van de onderstaande tips niet helpen kunt u eerst proberen om de driver te herstellen alvorens W10 opnieuw te installeren.

Hieronder leest u een tip van @zwaardvis:

Zet de PC uit. Haal de PC van de stroom af, stekker er uit. als het een laptop is dan ook de accu er uit. Druk 20 seconden op de aan/uit knop, dit is om de condensators te ontladen. Zet de computer weer aan. Kies daarna voor Opnieuw Opstarten ipv Afsluiten. Hiermee worden drivers opnieuw geladen ipv opgeslagen foute toestanden herladen.

Grunnen.
door Grunnen. - Jul 6, 2018 om 12:03
509 Antwoorden / Vragen

Waarschijnlijk heb je de drivers van de videokaart nog niet geinstalleerd. Met het installeren van die drivers is het probleem waarschijnlijk wel opgelost.Je kunt ook videokaart verwijderen bij apparaatbeheer en dan de pc opnieuw opstarten.Je hoeft  W10 niet opnieuw installeren .

gsm
door gsm - Jul 6, 2018 om 14:57
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Het vergrootglas van Windows is actief, de video driver is niet geïnstalleerd, de verkeerde resolutie is ingesteld, of de uitlijning van het beeldscherm (niet van een laptop) is niet goed. Losse beeldschermen kun je meestal automatisch uitlijnen met een van de bedieningsknoppen op het beeldscherm, of anders via het menu van het beeldscherm. Bij een laptop is dat niet nodig.

ge
door ger1609 - Jul 12, 2018 om 01:30
10 Antwoorden / 16 Vragen

Bedankt voor de reacties lag aan uitlijning beeldscherm.

sjjoppy
door sjjoppy Jul 12, 2018 om 04:13
7211 Antwoorden / 3 Vragen

Fijn dat het uiteindelijk opgelost is.
Dank voor het melden ervan.