jo
door jody6002 May 9, 2015 om 13:07
Computers & telefonie

Pakket niet ontvangen wel betaald blijkt n zoek te zijn

Ik heb een samsung galaxy besteld bij een webwinkel waar ik direct per ideal moest betalen. Ze hadden er bij staan voor 22.00uur besteld morgen in huis. Wacht er nu inmiddels al een week op. Nu zegd webwinkel is verstuurd maar het verzend bedrijf bij ons is niks binnen gekomen dus kunnen wij u niets bezorgen. Pakket is dus nu zoek ben dus nu mijn geld kwijt maar pakket ook niet gekregen. kan de koop nu niet terug draaien en het lopende onderzoek kan nu wel 3 weken duren geven ze aan.

404 7 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - May 9, 2015 om 13:11
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo jody6002,

De webwinkel is verantwoordelijk en moeten zorgen dat je het bestelde geleverd krijgt.
De webwinkel moet bij verzendbedrijf zijn.
Lees de info hier.

Suc6

zoekster
door zoekster - May 9, 2015 om 13:25
10965 Antwoorden / 34 Vragen

U kunt de overeenkomst gewoon ontbinden op basis van uw herroepingsrecht. U hoeft niet te wachten totdat het product binnen is, voordat u gebruik maakt van uw herroepingsrecht.

Dus ontbinden. Vanaf dat moment heeft u recht op uw geld terug binnen 14 dagen.

Is het bedrijf bij thuiswinkel aangesloten?

jo
door jody6002 - May 9, 2015 om 13:41
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ja de webwinkel is aangesloten bij thuiswinkel.
Daar heb ik al een klacht ingediend maar kan 7 dagen duren, en eerste klacht sturen ze rechtstreeks door en twee klacht behandelen zei dus ben ik ook al mee bezig geweest

zoekster
door zoekster - May 9, 2015 om 13:58
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=jody6002 schreef op zaterdag 9 mei 2015, 13:41]Ja de webwinkel is aangesloten bij thuiswinkel.
Daar heb ik al een klacht ingediend maar kan 7 dagen duren, en eerste klacht sturen ze rechtstreeks door en twee klacht behandelen zei dus ben ik ook al mee bezig geweest
Als ik u was zou ik nu een mail sturen naar die webshop waarin u aangeeft gebruik te maken van uw herroepingsrecht waarbij de overeenkomst wordt ontbonden. U eist daarbij dat binnen 14 dagen uw geld weer op uw rekening wordt gestort.
Verzoek om een schriftelijk antwoord binnen 8 dagen.

U kunt ook uw klacht op de klachtenkompas.nl zetten. Als het een bekend bedrijf is, dan geven ze meestal redelijk snel antwoord.

Dan zoeken ze het verder maar uit met die mobiel.

crewmember
door crewmember - May 11, 2015 om 13:42
1040 Antwoorden / 0 Vragen

Om welke webwinkel gaat het?

alfatrion
door alfatrion - May 11, 2015 om 17:57
1659 Antwoorden / 1 Vragen

Als je naar de geschillencommissie gaat vraag dan naast je geld om de wettelijke rente van 2%.

edrick3
door edrick3 - May 11, 2015 om 18:04
27632 Antwoorden / 85 Vragen

..... vraag dan naast je geld om de wettelijke rente van 2%......
Dat zet zoden aan de dijk. ;-)