re
door rein37 Oct 7, 2015 om 12:24
Computers & telefonie

Power Point 2007

Ik ben bezig met een power point presentatie heb een probleem nl. indien ik geluid toevoeg dan blijft de presentatie staan het geluid gaat gewoon door bij het afspelen indien ik geluid weer verwijder dan gaat hij gewoon door. Als ik klik dan valt het geluid uit en gaat de presentatie verder. ik heb office 2007 ik heb een laptop Asus X73S . Op de oude pc staat office 2003 hier gaat het goed. Wat kan dat zijn.Vriendelijke groeten, Rein.

538 3 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Oct 7, 2015 om 13:37
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Lees eens klik hier om te zien of u het wel op de juiste manier doet.

re
door rein37 - Oct 21, 2015 om 11:37
98 Antwoorden / 84 Vragen

Beste mensen, op de eerste plaats mijn verontschuldiging voor de late melding had nog al wat problemen met de pc. Ik heb de info gelezen en met wat hulp is het mij gelukt, vind wel iets omslachtig tov movie maker zal hier meer gebruik van gaan maken.
Maar mijn hartelijke dank voor de info.
Vriendelijke groeten , Rein.

aurora1
door aurora1 - Oct 22, 2015 om 08:26
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Verontschuldigingen zijn beslist niet nodig en graag gedaan. Het is in ieder geval gelukt.
Ik kwam deze klik hier site ook nog tegen.
En klik hier staat ook nog het e.e.a. tussen waaronder instructiefilmpjes.

vr.gr.