ge
door gerrit tijhuis Sep 1, 2014 om 14:01
Computers & telefonie

Probleem met oneline

Hallo
Ik heb een tweejarig contact afgesloten 3 in 1 bij oneline,25 juli werd ik aangesloten der modem voor internet werd wel geleverd maar de modem voor tv een week later,het enige wat tot op heden goed werkt is de internet verbinding de tv heeft tot nu toe helemaal niet gewerkt,diverse keren met oneline gebeld en vaak ruim een half uur in de wacht beloven ze van alles maar komen tot nu toe niets na.
woensdag 27 augustus weer gebeld en mede gedeeld dat ik het contract wilde ontbinden,de dame stond mij netjes te woord en gaf mij te kennen dat ik binnen enkele dagen hiervan een bevestiging zou ontvangen,maar niet dus.
Vandaag weer gebeld maar na 45 min.in de wacht heb ik de hoorn opgelegd.
Hoe kom ik onder dit contract weg.
Hoor graag Gerrit

321 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Sep 1, 2014 om 14:39
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Stel ze in gebreke (schriftelijk, liefst per fax) en geef ze nog 2 weken om het op te lossen. Hierna ontbind je het contract.
Houd er wel rekening mee dat Online (T-Mobile) je dit niet in dank afneemt en je een incassobureau op je dak krijgt (of nog erger Lindorff). Die kun je dan gewoon negeren.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

ma
martin60 - May 15, 2024 om 11:53
Vakantie & reizen

Geschil met booking.com

Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut ... Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer