Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ge
gerrit tijhuis - 01-09-2014 14:01:35
Computers & Telefonie

probleem met oneline

Hallo
ik heb een tweejarig contact afgesloten 3 in 1 bij oneline,25 juli werd ik aangesloten der modem voor internet werd wel geleverd maar de modem voor tv een week later,het enige wat tot op heden goed werkt is de internet verbinding de tv heeft tot nu toe helemaal niet gewerkt,diverse keren met oneline gebeld en vaak ruim een half uur in de wacht beloven ze van alles maar komen tot nu toe niets na.
woensdag 27 augustus weer gebeld en mede gedeeld dat ik het contract wilde ontbinden,de dame stond mij netjes te woord en gaf mij te kennen dat ik binnen enkele dagen hiervan een bevestiging zou ontvangen,maar niet dus.
vandaag weer gebeld maar na 45 min.in de wacht heb ik de hoorn opgelegd.
hoe kom ik onder dit contract weg.
hoor graag gerrit