st
door stanleyanja Jul 31, 2015 om 22:11
Computers & telefonie

Probleem vodafoon

Ik heb twee weken geleden mijn abonnement verlengd en sindsdien kan ik wel bellen maar niet gebeld worden.
Ik heb al tig keer gebeld en ze beloven steeds dat ze het gaan oplossen maar tot nu toe is het nog steeds niet opgelost.
Wat kan ik nu nog doen om het opgelost te krijgen?

399 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ho
door hopetobehelping - Aug 1, 2015 om 07:12
1289 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste stanleyanja,

helaas heeft de klantenservice van Vodafone een allesbehalve goede naam.
Als ik u was zou ik naast de klantenservice van Vodafone bestoken het ook melden op het forum van Vodafone.
Ook kunt u het plaatsen op de facebook pagina van Vodafone.
De praktijk wijst helaas uit dat degene die het 'meest lawaai' maakt bij Vodafone het snelst geholpen wordt.

Het wel kunnen bellen en het niet gebeld kunnen worden is pas ontstaan na de verlenging van uw contract. Dan lijkt het er niet op dat het aan uw toestel of aan uw simkaart (ga er vanuit dat dat dezelfde is gebleven).
Wellicht heeft u nog iets aan de volgende links, waarin hetzelfde probleem vermeld staat. Waarschijnlijk niet, maar misschien is er iets met automatisch doorschakelen, klik
hier en hier.

edrick3
door edrick3 - Aug 1, 2015 om 10:09
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo stanleyanja,

Vaak klachten over Vodafone (maar het gaat natuurlijk ook heel vaak goed; daar hoor je niets over).
Wellicht komt de webcare hier (weer) langs.
Zet anders je klacht ook op klachtenkompas.nl

Suc6

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Aug 3, 2015 om 09:19
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste stanleyanja,

Jammer om te lezen dat u problemen ervaart. Ik ga dit voor u uitzoeken. Wilt u uw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar webcare.nl@vodafone.com met als onderwerp: "kassa | stanleyanja | vrijdag 31 jul 2015 | probleem vodafoon"?

Gegevens:
- naam
- mobiele nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van uw bankrekeningnummer

Met vriendelijke groet,

Vera
Vodafone 24/7 Web Crew

akkerdistel
door akkerdistel - Aug 4, 2015 om 17:48
1790 Antwoorden / 3 Vragen
0

Mocht het ooit opgelost worden, kijk dan heel goed de rekening na. Want al het verbruik wat u nu doet valt zeer waarschijnlijk buiten de bundel.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ma
martin60 - May 15, 2024 om 11:53
Vakantie & reizen

Geschil met booking.com

Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer