du
door duijts Nov 7, 2013 om 12:43
Computers & telefonie

Problemen met glasvezelaanbieder Fype

Op 13 augustus heb ik bij Fype een order geplaatst voor all in one 50 glasvezel: goedkoop bellen met nummerbehoud, supersnel internet 50/50 en digitale tv. Voor de uiteindelijke installatie op 7 november (!) had ik aangegeven een monteur te willen (en te betalen), maar deze zag dat mijn telefoon nog niet was overgezet, had geen router bij zich (wat wel afgesproken was en die ik N.B. zelf moest betalen!) en digitale tv was niet mogelijk, alleen analoog.
Fype heeft officieel nog 1 week om de afspraken met mij na te komen. Maar hoe dwing ik dat af? Aangetekende brief sturen kan niet (postbus). En als het dan nog niet in orde komt?

508 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

bo
door bookworm - Nov 7, 2013 om 12:56
6 Antwoorden / 0 Vragen
0

Analoge tv via glasvezel? Da's knap....

du
door duijts - Nov 7, 2013 om 12:56
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ja, er ligt glasvezel en die is ook al ' verbonden' .

edrick3
door edrick3 - Nov 7, 2013 om 13:00
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@duijts,

Waarom was digitale tv dan niet mogelijk?
Welke verklaring gaf die monteur?

du
door duijts - Nov 7, 2013 om 13:06
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

De monteur belde iemand op om de vraag te stellen (zijn baas?) en die gaf als verklaring dat ik waarschijnlijk een abonnement had zonder digitale tv. Ik ben dat inmiddels nagegaan, maar dat is niet zo.

Mijn vraag was echter: hoe dwing ik af dat het 100% in orde komt?

edrick3
door edrick3 - Nov 7, 2013 om 13:10
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@duijts,

Bel of mail ze en laat ze een monteur sturen die wél van wanten weet.
Deel ze mee dat je anders van het pakket afziet wegens wanprestatie.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Nov 7, 2013 om 13:13
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@duijts,

Probeer het anders eens via de live chat.

edrick3
door edrick3 - Nov 7, 2013 om 15:04
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo duijts,

.....en digitale tv was niet mogelijk, alleen analoog......

Ligt er wel glasvezel bij jou?
Of sluit je een pakket af bij een provider zónder dat er glasvezelkabel ligt?

Met vr.gr.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S. Anne - Jun 2, 2024 om 12:41
Huishouden & energie
Schimmel in trapkast

Schimmel in trapkast

Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi ... Lees meer

wi
wim koelewijn - May 29, 2024 om 13:18
Huishouden & energie

Waspods het meest onzinnige bedenksel...

Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende  gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt  en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !! Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer