Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

du
duijts - 07-11-2013 12:43:49
Computers & Telefonie

Problemen met glasvezelaanbieder Fype

Op 13 augustus heb ik bij fype een order geplaatst voor all in one 50 glasvezel: goedkoop bellen met nummerbehoud, supersnel internet 50/50 en digitale tv. voor de uiteindelijke installatie op 7 november (!) had ik aangegeven een monteur te willen (en te betalen), maar deze zag dat mijn telefoon nog niet was overgezet, had geen router bij zich (wat wel afgesproken was en die ik n.b. zelf moest betalen!) en digitale tv was niet mogelijk, alleen analoog.
fype heeft officieel nog 1 week om de afspraken met mij na te komen. maar hoe dwing ik dat af? aangetekende brief sturen kan niet (postbus). en als het dan nog niet in orde komt?