se
door sergemeijer Apr 11, 2014 om 14:38
Computers & telefonie

Rekening vodafone

Vraag.. Hoe is het mogelijk dat ik van vodafone een rekening voor deblokkeren krijg voor een nummer dat al maanden niet meer aan een abonnement hang en een deblokker kosten voor een nummer waarvoor ik heb aangegeven dat het niet meer gedeblokkeerd hoeft te worden. Na 2 jaar ellende met vodafone had ik gehoopt vanaf vandaag 11 april 2014 na de rest van abonnement kosten van 11 dagen klaar te zijn. Nu krijg ik een rekening van 71,09 met 2 keer deblokkeer kosten.. Overigens ben ik er van overtuigd dat vodafone helemaal geen deblokkeer kosten in rekening kan brengen. Maar dat kan ik nergens terug vinden.

1334 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Apr 12, 2014 om 15:20
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Probeer het verhaal nog eens uit te leggen, nu is het totaal niet duidelijk. Schrijf korte zinnen in logische volgorde (laat dus al het overbodige gewoon weg), wie weet kunnen we je dan wel helpen.

se
door sergemeijer - Apr 14, 2014 om 13:26
5 Antwoorden / 2 Vragen
0

Dank dat je in elk geval wil kijken. Dat is meer dan ik telefonisch te horen kreeg..

Wil even meegeven dat ik voor dat ik een betaaldlink (iDeal) kreeg ik duidelijk heb aangegeven niet meer aangesloten te willen worden. Rest mail ik naar webcare

se
door sergemeijer - Apr 14, 2014 om 13:27
5 Antwoorden / 2 Vragen
0

[quote=lekkerisdat schreef op zaterdag 12 apr 2014, 15:20]Probeer het verhaal nog eens uit te leggen, nu is het totaal niet duidelijk. Schrijf korte zinnen in logische volgorde (laat dus al het overbodige gewoon weg), wie weet kunnen we je dan wel helpen.

Ja sorry. was erg boos... komt inderdaad niet erg duidelijk over zo.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Apr 21, 2014 om 10:11
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo sergemeijer,

We hebben tot nu toe nog geen mail van je ontvangen.
Je kunt je e-mail sturen naar webcare.nl@vodafone.com. Zet daarin je naam, adres, geboortedatum, 06-nummer wat het betreft, laatste 4 cijfers van het rekeningnummer en klantnummer. Vermeld in het onderwerp Kassa / sergemeijer / rekening vodafone. Dan kijken we het voor je na.

Groetjes,
Miranda
Vodafone 24/7 Web Crew

se
door sergemeijer - Apr 29, 2014 om 15:44
5 Antwoorden / 2 Vragen
0

Miranda

Hartelijk dank voor het geduld. Ik ben sinds enige dagen weer in de lucht nadat ik mijn laptop van tafel had laten vallen.. Dank alvast voor de ongetwijfeld passende oplossing

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Apr 29, 2014 om 15:44
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo sergemeijer,

Dat is vreemd. Ik wil graag voor je uitzoeken wat er aan de hand is. Kun je ons een e-mail sturen naar webcare.nl@vodafone.com? Zet daarin je naam, adres, geboortedatum, 06-nummer wat het betreft, laatste 4 cijfers van het rekeningnummer en klantnummer. Vermeld in het onderwerp Kassa / sergemeijer / rekening vodafone. Dan kijk ik het voor je na.

Groetjes, Anoeska
Vodafone 24/7 Web Crew

tijger1
door tijger1 - Apr 29, 2014 om 16:28
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

We weten nog steeds niet waar het over gaat.

se
door sergemeijer - Apr 29, 2014 om 16:55
5 Antwoorden / 2 Vragen
0

Om het wat duidelijker te maken.

Ik had op 1 rekening 2 nummers van Vodafone. 1 van die nummers is sinds oktober 2013 niet meer in gebruik en voor de andere heb ik een rekening te laat betaald waardoor uitgaande gesprekken niet meer mogelijk waren. Als dat hersteld moet worden door Vodafone, rekenen ze daar iets van 25,00 euro voor. Dus die rekening werd incl deblokkeer kosten betaald nadat ik wederom was geblokkeerd voor uitgaande gesprekken (terecht)

Maar bij een telefonisch gesprek over de betaling en opzegging heb ik aangegeven niet meer her aangesloten wenste te worden dus geen extra kosten voor een nummer wat al een paar weken niet meer in gebruik was door een overstap naar andere aanbieder. Dit was akkoord. Maar ik kreeg een rekening voor de rest van het abonnement (terecht) en 2 keer kosten voor deblokkeren. Vandaag bleek dat ik moet betalen voor 2 nummers deblokkeren omdat het nummer nog op naam staat zonder verder abonnement. Maar omdat ik echt eerst heb aangegeven niet gedeblokkeerd wenste te worden en daarna een i-deal link heb ontvangen en betaald mag ik er van uitgaan dat de fout bij vodafone zit.

Zo wat duidelijker

tijger1
door tijger1 - Apr 29, 2014 om 17:04
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Een nummer wat nog op naam staat zonder abonnement, ik weet niet wat ik mij daarbij moet voorstellen want het was geen pre-paid, komt in ieder geval vanzelf te vervallen.

Rare toestand bij Vodafone.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer