ti
door tiranilor Jan 22, 2015 om 15:12
Computers & telefonie

Reparatie Laptop

Er is water over mijn laptop gegaan. De laptop viel buiten de garantie aangezien deze laptop een vergoeding was voor een niet werkende laptop. Ik heb gekozen om de reparatie in te zetten de volledige 1096 euro over te maken. Ik heb dit 24 december opgestuurd. Op de order ontvangstbevestiging stond dat de laptop op of voor 5 januari terug zou zijn. Natuurlijk is dit niet het geval en heb ik gebeld. De persoon waarmee ik heb gesproken zei: Hij wordt de 15 geleverd. Dit was niet het geval. Dus ben maandag 19 december weer gaan bellen en mij werd verteld dat de reparatie nog niet voltooid was en mij de dag erna terug zouden bellen Dit is niet gedaan. Ik heb vandaag 22 januari weer gebeld en dit keer kreeg ik de mededeling: we kunnen niet zeggen wanneer de laptop gerepareerd is want de onderdelen zijn niet op voorraad.

En dan nu mijn vraag: Wat zijn mijn rechten en plichten op basis van bovenstaande gebeurtenissen. Kan ik mijn geld terug vragen aangezien ik geen vertrouwen heb in Dell dat de reparatie tot een goed einde gaat komen?

Het bedrijf waar het om gaat is Dell b.v en wat een stel prutsers zijn dit. Afgelopen maand zijn ze keer op keer niet de afspraak nagekomen en dan heb ik nog niet eens over de fouten voor de 24e.

192 0 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer