Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ti
tiranilor - 22-01-2015 15:12:47
Computers & Telefonie

reparatie Laptop

Er is water over mijn laptop gegaan. de laptop viel buiten de garantie aangezien deze laptop een vergoeding was voor een niet werkende laptop. ik heb gekozen om de reparatie in te zetten de volledige 1096 euro over te maken. ik heb dit 24 december opgestuurd. op de order ontvangstbevestiging stond dat de laptop op of voor 5 januari terug zou zijn. natuurlijk is dit niet het geval en heb ik gebeld. de persoon waarmee ik heb gesproken zei: hij wordt de 15 geleverd. dit was niet het geval. dus ben maandag 19 december weer gaan bellen en mij werd verteld dat de reparatie nog niet voltooid was en mij de dag erna terug zouden bellen dit is niet gedaan. ik heb vandaag 22 januari weer gebeld en dit keer kreeg ik de mededeling: we kunnen niet zeggen wanneer de laptop gerepareerd is want de onderdelen zijn niet op voorraad.

en dan nu mijn vraag: wat zijn mijn rechten en plichten op basis van bovenstaande gebeurtenissen. kan ik mijn geld terug vragen aangezien ik geen vertrouwen heb in dell dat de reparatie tot een goed einde gaat komen?

het bedrijf waar het om gaat is dell b.v en wat een stel prutsers zijn dit. afgelopen maand zijn ze keer op keer niet de afspraak nagekomen en dan heb ik nog niet eens over de fouten voor de 24e.