komsja
door komsja Mar 30, 2015 om 18:23
Computers & telefonie

Samen gaan,Upc met ziggo

Ik heb upc webmail,en de webmail zou vandaag voor de eerste keer een ander uiterlijk hebben met meer mogelijkheden en in de loop van april zou het nog weer iets anders worden.Oke allemaal prima,maar u raad het al!!!Kan met veel moeite inloggen op me wabmail maar kan geen mail openen of verwijderen etc etc etc.Ik upc gebeld,en wat denkt u wat? de arrogante heer aan de andere kant van de lijn zegt:Tja dat kan kloppen en ik kan u niet verder helpen,en toen heb ik uit pissigheid met een bepaald woord de hoorn erop geflikkerd (niet netjes natuurlijk)Maar in een mail(voorafgaande de verandering) staat dat alles verder geen nadelige gevolgen voor de klant heeft.Nou wel dus!! Maar de arrogantie van dat ventje.
Wie heeft op dit moment dezelfde ervaring,en wie weet een manier om toch je mail te kunnen openen etc etc.
Ps:besef na het schrijven,dat ik het beter op vraag en antwoord had kunnen zetten maar was zo pissig dat ik daar geen zin meer in had.

461 5 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Mar 30, 2015 om 19:19
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Samen voegen van 2 bedrijven schijnt toch wel moeilijk te zijn.

komsja
door komsja - Mar 30, 2015 om 19:34
1064 Antwoorden / 218 Vragen

@valerius-2
Dat blijkt zo te zijn ja,maar moeten ze niet in een voorafgaande mail vertellen dat de klant er weinig van merkt,en moeten ze daar bij de upc klantenservice niet zo arrogant lopen doen en de klant afschepen met de woorden:Tja ik kan u niet verder helpen.Want dan ben je als klant van dat K.. bedrijf uitgepraat (wou wat anders zeggen)
Maar of je nou upc hebt of ziggo of kpn etc etc het is ene grote bende met een enorme machtpositie.

komsja
door komsja - Mar 30, 2015 om 19:36
1064 Antwoorden / 218 Vragen

Ps: Maar als we internet/tv/kabel en telefoon willen hebben dan zijn we genoodzaakt om met 1 van die oplichters in zee te gaan

costnix
door costnix - Mar 31, 2015 om 16:57
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@komsja
Ik heb de luxe om te kunnen kiezen tussen kabel, glasvezel en POTS (satelellietschotel zou ook nog goed kunnen. Ik heb vrij uitzicht op het zuiden)

Cookies
door Cookies - Mar 31, 2015 om 17:45
13336 Antwoorden / 36 Vragen

......wie weet een manier om toch je mail te kunnen openen etc etc......

Ziggo heeft een forum en UPC heeft een forum. Waarom dan hier een vraag stellen over je mail?