waterjuffer
door waterjuffer Sep 21, 2014 om 09:21
Computers & telefonie

Samsung galaxy

Ik kan voor de tweede keer plotseling niet meer op internet komen.Moet dan alles naar fabrieksinstellingen terug zetten Maar ben dan wel alles kwijt .Is er nog een andere methode?
bij voorbaat dank

651 4 Rapporteer

gompy2
door gompy2 - Sep 21, 2014 om 11:26
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is net zo'n vraag als: Mijn auto is kapot, hoe komt dat...
Hier kan toch niemand wat mee.
Je geeft totaal geen informatie.
De enige informatie die je geeft is dat je een Samsung Galaxy hebt.

Het aantal Samsung Galaxy's:
Samsung Galaxy-serie
Galaxy
Galaxy 3
Galaxy Ace
Galaxy Ace 2
Galaxy Ace Plus
Galaxy Beam
Galaxy Core
Galaxy Fame
Galaxy Gio
Galaxy Mini
Galaxy Mini 2
Galaxy Nexus
Galaxy Pocket
Galaxy S
Galaxy S Advance
Galaxy S Duos
Galaxy S Giorgio Armani
Galaxy S Plus
Galaxy S II
Galaxy S II Plus
Galaxy S III
Galaxy S III Mini
Galaxy S III Neo
Galaxy S4
Galaxy S5
Galaxy TXT
Samsung Galaxy Trend
Galaxy Xcover
Galaxy Xcover 2
Galaxy Y
Galaxy Y 2

En wat gebeurd er precies, wat ben je aan het doen als het apparaat vast loopt, hoeveel apps heb je geInstalleerd??

lekkerisdat
door lekkerisdat - Sep 21, 2014 om 13:19
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Even wifi uit zetten (huh! ja dat kan echt!) en weer aan.

waterjuffer
door waterjuffer - Sep 27, 2014 om 12:04
28 Antwoorden / 19 Vragen

sorry als ik niet duidelijk was
maar wat gebeurt er nadat de hele familie er al nagekeken had en er ook niets van begreep waarom ik niet op internet kon komen .Ik kon natuurlijk wel bellen dus ik zet mijn telefoon weer eens aan (had aan en uitzetten al vele malen geprobeerd hielp ook niet)en opeens komen de wathsappen binnen en iedereen kreeg wat ik geprobeerd had te versturen binnen .Nu ja probleem opgelost al begrijp ik niet hoe. Iedereen die heeft willen helpen bedankt

edrick3
door edrick3 - Sep 27, 2014 om 12:44
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo waterjuffer,

.....maar wat gebeurt er nadat de hele familie er al nagekeken had en er ook niets van begreep waarom ik niet op internet kon komen ......
Tja, ik weet natuurlijk niet hoe het met de kennis van je familie gesteld is.
Kunnen natuurlijk ook digibeten zijn. ;-)

Maar fijn voor je dat het - zomaar - opgelost is.

Met vr.gr.