ma
door martin641 Nov 9, 2020 om 18:55
Computers & telefonie

Spotify

Hallo,

Ik maak nu gebruik van t premium aanbod. Dit abonnement loopt via de kpn. nu ga ik stoppen bij de KPN. Houdt dan mijn abonnement automatisch op? Ik wil WEL gebruik blijven maken van dit pakket hoe kan ik zorgen dat mijn bibliotheken bewaard blijven zodat ik deze kan blijven gebruiken ?

3137 4 Rapporteer

ti
door tilpend - Nov 9, 2020 om 19:00
134 Antwoorden / 0 Vragen

De vraag is ook gesteld op het KPN forum:
https://forum.kpn.com/kpn-entertainment-92/spotify-premium-overzetten-ivm-opzeggen-491237

H
et antwoord: "Uiterlijk een maand na opzegging zal je account worden omgezet naar Spotify Free (met reclame) en deze kun je zelf voor €9.99 euro per maand weer omzetten naar Premium. Je account met afspeellijsten blijven gewoon bestaan."

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Nov 9, 2020 om 20:25
2096 Antwoorden / Vragen

En denk er even aan dat u uw Spotify account wel losmaakt van uw KPN adres, mocht u dat gebruikt hebben.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 9, 2020 om 21:09
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Normaliter loopt een abonnement gedurende de overeengekomen loopptijd en dat is altijd tenminste 1 jaar. Echter lijkt het mij dat uw abonnement ook bij een andere provider wordt voortgezet hetgeen ik o.a. hieruit afleid. https://support.spotify.com/nl/article/premium-family/  Hierin wordt melding gemaakt van mogelijkheid via meerdere providers. Ik weet zelf dat dat o.a. ook via tele2 kan.

rj
door rjw Nov 9, 2020 om 22:52
3280 Antwoorden / 5 Vragen

Gewoon een abonnement direct bij Spotify afsluiten en niet via een provider. Veel makkelijker.

heremietkreeft
door heremietkreeft Nov 10, 2020 om 09:55
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Vraagsteller heeft een abonnement en waarom dan opnieuw afsluiten? (Tenzij overzetten onmogelijk zou zijn.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Nov 10, 2020 om 17:51
2096 Antwoorden / Vragen

De klepel is weer ver van de klok verwijderd.

panter22
door panter22 - Nov 11, 2020 om 09:02
6599 Antwoorden / Vragen

Dan moet je wel een goedkoop aternatief hebben. Spotify koste €9.99 per maand. Bij Kpn gratis bij het abonnement.

rtroost
door rtroost Nov 11, 2020 om 16:09
17 Antwoorden / 0 Vragen

De laatste twee jaar zit dit niet meer gratis bij het abonnement. Het is nog een tijd € 8,99 geweest, maar nu alleen nog voor de volle prijs. Dit doordat Spotify niet meer wil dat providers het gratis of met korting aanbieden.

panter22
door panter22 Nov 12, 2020 om 08:08
6599 Antwoorden / Vragen

Niet elk jaar wijzigen van provider heeft toch zijn voordelen, Gratis Spotify preminum