ge
door gebruiker12345 Apr 23, 2015 om 11:22
Computers & telefonie

T- mobile actie

Hallo,

T mobile is onlangs begonnen met het leveren van de nieuwe Galaxy s6.
OP de site werd reclame gemaakt met het toestel en een draadloze charger als men voor een bepaalde datum het toestel bestelde.

Na het leveren van het toestel bleek al snel bij meerdere mensen de draadloze charger niet aanwezig te zijn.

Bij navraag bij T-Mobile bleek dat men daarvoor apart een registratie procedure bij samsung moest starten voor een bepaalde datum.
T-Mobile heeft dit echter niet aan de klanten vermeld.

T-Mobile heeft de klacht in behandeling genomen en heeft zijn klanten laten weten de draadloze charger niet te kunnen leveren en de klanten 750 T-Mobile punten te geven.

Dit komt echter bij lange na niet in de buurt van de waarde ( of het nut ) van de draadloze charger.

T-Mobile forum post: https://forum.t-mobile.nl/samsung-362/draadloze-oplader-254208

Is hier wat aan te doen?


188 0 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer