Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ge
gebruiker12345 - 23-04-2015 11:22:35
Computers & Telefonie

T- mobile actie

Hallo,

t mobile is onlangs begonnen met het leveren van de nieuwe galaxy s6.
op de site werd reclame gemaakt met het toestel en een draadloze charger als men voor een bepaalde datum het toestel bestelde.

na het leveren van het toestel bleek al snel bij meerdere mensen de draadloze charger niet aanwezig te zijn.

bij navraag bij t-mobile bleek dat men daarvoor apart een registratie procedure bij samsung moest starten voor een bepaalde datum.
t-mobile heeft dit echter niet aan de klanten vermeld.

t-mobile heeft de klacht in behandeling genomen en heeft zijn klanten laten weten de draadloze charger niet te kunnen leveren en de klanten 750 t-mobile punten te geven.

dit komt echter bij lange na niet in de buurt van de waarde ( of het nut ) van de draadloze charger.

t-mobile forum post: https://forum.t-mobile.nl/samsung-362/draadloze-oplader-254208

is hier wat aan te doen?