uddel.info
door uddel.info Apr 11, 2015 om 11:19
Computers & telefonie

Tele2 laat abonnees in de kou staan

In Uddel kunnen de abonnees van Tele2 al sinds 31 maart j.l. niet meer mobiel bellen. Ze ontkennen eerst dat er een storing is en verschuilen zich dan achter T-Mobile. Ze gebruiken n.l. het netwerk van T-Mobile. Maar tot op heden hebben ze nog niets gedaan om de storing te verhelpen. Zo ga je niet met je klanten om. Het is een schande.
Voor reacties van abonnees: www.uddel.info en het forum van tele2.

1117 7 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Apr 11, 2015 om 11:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen

En wat is nu je vraag?

uddel.info
door uddel.info - Apr 11, 2015 om 11:34
2 Antwoorden / 1 Vragen

De vraag is: zijn er meer mensen die zulke slechte ervaringen hebben met Tele2 en zo lang moeten wachten tot een storing verholpen is?

ro
door ron530 - Apr 11, 2015 om 12:21
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Ik las op teletekst dat Tele 2 niet de eigenaar van de zendmast is maar meelift op de mast van T-mobile. Deze provider heeft inmiddels monteurs gestuurd om de storing die door de storm ontstond te verhelpen. Klanten van tele 2 worden voor het ongemak gecompenseerd. Om nu direct moord en brand te schreeuwen omdat er een storing is lijkt mij wel heel erg kort door de bocht.

diumenge
door diumenge - Apr 11, 2015 om 12:33
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Een storing van al bijna 2 weken vind ik wel degelijk reden om "moord en brand" te schreeuwen.

Cookies
door Cookies - Apr 11, 2015 om 12:41
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=diumenge schreef op zaterdag 11 apr 2015, 12:33]Een storing van al bijna 2 weken vind ik wel degelijk reden om "moord en brand" te schreeuwen.

Tele2, weg ermee!

diumenge
door diumenge - Apr 11, 2015 om 12:45
11969 Antwoorden / 15 Vragen

En T-mobile ook ;-)

uddel.info
door uddel.info - Apr 12, 2015 om 23:36
2 Antwoorden / 1 Vragen

Op de 13e! dag van de storing is het probleem verholpen. De abonnees van Tele2 kunnen weer bellen.