Tele2 rekend hun fout richting klant
Vanaf het begin dat ik overgestapt ben naar Tele2 zijn er al problemen
In het begin heeft Tele2 niet de juiste apperatuur gestuurd en heb ik achteraan gebeld en toen hebben ze het opnieuw gestuurd. Vervolgens krijg ik eind van de maand een factuur met dubbele bedragen en hierom heb ik contact opgenomen met Tele2 ze zouden dit aanpassen. Hiervan heb ik nooit de juiste factuur ontvangen. Een maand later weer het zelfde probleem. Weer een dubbele factuur. Dier weer acteraangebeld en toen heeft Tele2 het abonement goed gezet volgens hun maar is er iets fout gegaan waardoor ik twee weken geen tv heb gehad. Na die periode zou mijn tv het weer doen en krijg ik een melding in mijn tv dat hij geblokkeerd is. Weer heb ik er achteraangebeld dat ik niet van plan ben om iets te betalen wat ik niet heb en zij zouden dit oppakken en er iets mee doen.
Vervolgens krijg ik een brief van een incassoburo binnen met 40€ incassokosten over de openstaande rekeningen heen.
Inmiddels heb ik alles bij elkaar opgeteld en zij mij hebben belooft om een aanbieding te geven van de eerste drie maanden een abbonement van 21€ Kom ik er op uit dat ik gewoon met aftrek van de correcties van tele twee nog eens bijna 30€ te veel moet betalen met daaroverheen de incasso kosten van 40€ en de her aansluit kosten van €28.-
Dit heb ook ook doorgegeven aan Tele2 met als reactie dat ze geen vergoeding geven omdat volgens hun de bedragen kloppen.
Ik heb helemaal klaar met Tele2 en ben niet van plan om te gaan betalen voor de fouten die zij maken.
Inmiddels 10 keer contact gehad met de klantenservice
Hoi Paltenburg2015,
Wat ontzettend balen dat dit zo is gelopen. Excuses voor de misverstanden omtrent de factuur en je abonnement. Je kunt altijd de factuurspecificaties bekijken op MijnTele2, zodat je precies weet waar de kosten vandaan komen: https://www.tele2.nl/klantenservice/mijn-tele2/. Verder wil ik je vragen om even topic hierover te openen op ons forum, zodat we je goed kunnen helpen bij het oplossen van je probleem: https://forum.tele2.nl/. Ik zie je graag op het forum! Groetjes, Petra
Gedaan ik hoop op een passende oplossing voor dit probleem.
https://forum.tele2.nl/tv-187/onterechte-facturatie-gevolg-blokkering-incassoburo-41356
Beste paltenburg2015,
los gezien van wat u allemaal te verduren heeft gehad van tele2 is men wel erg vlot met het in rekening brengen van incassokosten.
Er zijn regels voor wanneer er incassokosten in rekening mogen worden gebracht, klik hier.
Hoop voor u dat u deze informatie verder niet nodig heeft en dat tele2 alsnog snel alles netjes (ook met de facturen) in orde maakt.
Ik hoop het ook wacht Nogsteeds af op een reactie van Tele2 op hun eigen forum.
anders zal ik mijn rechtsbijstand verzekering in moeten schakelen.
Eerst maar op deze manier proberen
Ben jaren geleden klant bij Tele2 geweest. Na opzegging, waar ik ook een bevestiging van had gekregen, ben ik nog 3 jaar (!!!) door hen lastig gevallen met herinneringen voor betaling en zelfs incasso bureaus. Of ik mijn rekeningen wilde betalen over de periode dat ik al jaren geen klant meer bij hen was! Tele2 is waardeloos in hun administratie! Bewaar alles van ze want ze komen jaren nadat u eventueel daar weg bent nog met rekeningen! Stelletje prutsers!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE
na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau.
Lees meer
Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden
Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer
Koken op gas of inductie
Dear forum members,
A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible).
Intellectually I should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer