pa
door paltenburg2015 Mar 31, 2015 om 11:02
Computers & telefonie

Tele2 rekend hun fout richting klant

Vanaf het begin dat ik overgestapt ben naar Tele2 zijn er al problemen
In het begin heeft Tele2 niet de juiste apperatuur gestuurd en heb ik achteraan gebeld en toen hebben ze het opnieuw gestuurd. Vervolgens krijg ik eind van de maand een factuur met dubbele bedragen en hierom heb ik contact opgenomen met Tele2 ze zouden dit aanpassen. Hiervan heb ik nooit de juiste factuur ontvangen. Een maand later weer het zelfde probleem. Weer een dubbele factuur. Dier weer acteraangebeld en toen heeft Tele2 het abonement goed gezet volgens hun maar is er iets fout gegaan waardoor ik twee weken geen tv heb gehad. Na die periode zou mijn tv het weer doen en krijg ik een melding in mijn tv dat hij geblokkeerd is. Weer heb ik er achteraangebeld dat ik niet van plan ben om iets te betalen wat ik niet heb en zij zouden dit oppakken en er iets mee doen.
Vervolgens krijg ik een brief van een incassoburo binnen met 40€ incassokosten over de openstaande rekeningen heen.
Inmiddels heb ik alles bij elkaar opgeteld en zij mij hebben belooft om een aanbieding te geven van de eerste drie maanden een abbonement van 21€ Kom ik er op uit dat ik gewoon met aftrek van de correcties van tele twee nog eens bijna 30€ te veel moet betalen met daaroverheen de incasso kosten van 40€ en de her aansluit kosten van €28.-
Dit heb ook ook doorgegeven aan Tele2 met als reactie dat ze geen vergoeding geven omdat volgens hun de bedragen kloppen.

Ik heb helemaal klaar met Tele2 en ben niet van plan om te gaan betalen voor de fouten die zij maken.
Inmiddels 10 keer contact gehad met de klantenservice

609 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tele2webcare
door tele2webcare - Mar 31, 2015 om 17:57
366 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hoi Paltenburg2015,
Wat ontzettend balen dat dit zo is gelopen. Excuses voor de misverstanden omtrent de factuur en je abonnement. Je kunt altijd de factuurspecificaties bekijken op MijnTele2, zodat je precies weet waar de kosten vandaan komen: https://www.tele2.nl/klantenservice/mijn-tele2/. Verder wil ik je vragen om even topic hierover te openen op ons forum, zodat we je goed kunnen helpen bij het oplossen van je probleem: https://forum.tele2.nl/. Ik zie je graag op het forum! Groetjes, Petra

pa
door paltenburg2015 - Mar 31, 2015 om 18:42
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Gedaan ik hoop op een passende oplossing voor dit probleem.

https://forum.tele2.nl/tv-187/onterechte-facturatie-gevolg-blokkering-incassoburo-41356

ho
door hopetobehelping - Apr 1, 2015 om 06:49
1289 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste paltenburg2015,

los gezien van wat u allemaal te verduren heeft gehad van tele2 is men wel erg vlot met het in rekening brengen van incassokosten.
Er zijn regels voor wanneer er incassokosten in rekening mogen worden gebracht, klik hier.
Hoop voor u dat u deze informatie verder niet nodig heeft en dat tele2 alsnog snel alles netjes (ook met de facturen) in orde maakt.

pa
door paltenburg2015 - Apr 1, 2015 om 11:43
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik hoop het ook wacht Nogsteeds af op een reactie van Tele2 op hun eigen forum.
anders zal ik mijn rechtsbijstand verzekering in moeten schakelen.

Eerst maar op deze manier proberen

Jonne11
door Jonne11 - Apr 2, 2015 om 16:20
87 Antwoorden / 15 Vragen
0

Ben jaren geleden klant bij Tele2 geweest. Na opzegging, waar ik ook een bevestiging van had gekregen, ben ik nog 3 jaar (!!!) door hen lastig gevallen met herinneringen voor betaling en zelfs incasso bureaus. Of ik mijn rekeningen wilde betalen over de periode dat ik al jaren geen klant meer bij hen was! Tele2 is waardeloos in hun administratie! Bewaar alles van ze want ze komen jaren nadat u eventueel daar weg bent nog met rekeningen! Stelletje prutsers!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

petra gerritse
petra gerritse - May 20, 2024 om 09:45
Geldzaken & recht

Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE

na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau. Lees meer

Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden

Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk     Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer

re
reuben748 - May 20, 2024 om 15:19
Huishouden & energie

Koken op gas of inductie

Dear forum members,

A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible). 
Intellectually I  should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an ... Lees meer