Tele2 rekening
mijn dochter heeft bij tele2 een maand abonnement van 5euro alleen om te bellen geen internet!! Krijg ik over de maand april een rekening ven 494,41 euro omdat ze internet heeft gebruikt?? dit zou dan gaan om 489.438 MB nu vraag ik mij af kan dit ik heb een abonnement alleen voor bellen niet voor MB en dan nog ik koop voor me zelf 500MB bij een andere provider voor 15 euro in de maand?? Ik heb deze rekening niet voldaan en een klacht neer gelegd bij tele2 maar deze sturen mij dood leuk een betalings herrinering wat kan hier aan gedaan worden, en klopt dit wel?? vind het wel een hoop geld zo
Helaas heeft ze haar telefoon niet geblokkeerd voor internetten. Doordat er geen abonnement is afgesloten voor internetten zijn de gebruikte MB's extra duur. Probeer het op een coulance regeling te gooien. En nu eerst de telefoon blokkeren voor internet.
Wat er aan gedaan kan worden de telefoon zo instellen dat alleen van wifi gebruik gemaakt kan worden. Wifi kan wel eens uitvallen en dan gaat je telefoon een andere weg zoeken en dat is 3G of 4G netwerk provider, vooral als u de apps op automatisch updaten heeft staan, gaan de verbruikte mb's heeeel snel omhoog.
Of uw dochter een telefoon geven zijnde een niet smartphone.
gr Henk
Bij de meeste providers kun je mobiel internet uitschakelen in je account, in dit geval dus 'mijn tele2'. Probeer het eens. Dat je geen internetabonnement hebt, betekent niet dat je geen internet kunt gebruiken.
Beste elinkhuizen,
zoals u al gelezen heeft kan dit inderdaad zomaar.
Aangezien er geen bundel voor internet is rekent tele2 € 1,- per MB. Belachelijk hoog uiteraard, maar met iets buiten de bundel bent u bij iedere provider de sigaar.
Probeer in overleg te gaan met tele2, leg de situatie uit en probeer met tele2 tot een compromis te komen. Hopelijk zijn ze gevoelig voor het argument dat de rekening wel erg hoog is, er helemaal geen waarschuwingen zijn geweest en uw dochter zich van geen kwaad bewust was.
Het volgende artikel heeft geen betrekking op internetten in Nederland maar wellicht kunt u het nog gebruiken bij uw argumentatie om tot een compromis met tele2 te komen, klik hier.
Geen idee wat de leeftijd van uw dochter is, maar ik zou op 'mijn tele2' de instellingen voor het account van het nummer van uw dochter goed nalopen.
Betaalde SMS'jes, SMS abonnementen komen bij de jeugd helaas ook nog weleens voor (spreek jammer genoeg uit ervaring). Dat kan behoorlijk in de papieren lopen als u daar te laat achter komt. Ook uitzetten als dat mogelijk is.
U kunt er ook nog voor kiezen om met enige regelmaat te kijken op 'mijntele2' wat het verbruik is tot nu toe, dan ziet het eerder en kunt u ook eerder ingrijpen (zodat het niet tot zulke hoge bedragen komt).
Uw dochter zal wel behoorlijk geschrokken zijn maar hoop dat ze toch nog plezier aan haar telefoon beleeft.
Hoi elinkhuizen,
Wat een hoge kosten zeg, kan me goed voorstellen dat je hier erg van geschrokken bent!. Op zulke kosten zit natuurlijk niemand te wachten. We willen je daarom ook graag helpen in deze situatie!
Ik raad je aan een privébericht via Facebook te sturen en deze te richten aan mij. Als je hier je volledige naam, adres, woonplaats plus je mobiele nummer (en ter verificatie je geboortedatum) in vermeldt en dat het een bericht van Kassa.Vara betreft, zal ik het uitzoeken voor je en je daar verder helpen.
We proberen iedereen altijd zo optimaal te informeren over dataverbruik. Op onze website staat hier informatie over:
- https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement/tips-dataverbuik/
- https://www.tele2.nl/mobiel/internet/hoeveel-mb-heb-ik-nodig/
Dit neemt niet weg dat ongelukjes kunnen gebeuren dus als je de gegevens stuurt vertel ik je graag wat hier gebeurd is.
Ik hoor graag van je!
Groetjes Maurice
[quote=tele2webcare schreef op donderdag 18 jun 2015, 15:00]Hoi elinkhuizen,
Wat een hoge kosten zeg, kan me goed voorstellen dat je hier erg van geschrokken bent!. Op zulke kosten zit natuurlijk niemand te wachten. We willen je daarom ook graag helpen in deze situatie!
Ik raad je aan een privébericht via Facebook te sturen en deze te richten aan mij. Als je hier je volledige naam, adres, woonplaats plus je mobiele nummer (en ter verificatie je geboortedatum) in vermeldt en dat het een bericht van Kassa.Vara betreft, zal ik het uitzoeken voor je en je daar verder helpen.
We proberen iedereen altijd zo optimaal te informeren over dataverbruik. Op onze website staat hier informatie over:
- https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement/tips-dataverbuik/
- https://www.tele2.nl/mobiel/internet/hoeveel-mb-heb-ik-nodig/
Dit neemt niet weg dat ongelukjes kunnen gebeuren dus als je de gegevens stuurt vertel ik je graag wat hier gebeurd is.
Ik hoor graag van je!
Groetjes Maurice
[quote=tele2webcare schreef op donderdag 18 jun 2015, 15:00]Hoi elinkhuizen,
Wat een hoge kosten zeg, kan me goed voorstellen dat je hier erg van geschrokken bent!. Op zulke kosten zit natuurlijk niemand te wachten. We willen je daarom ook graag helpen in deze situatie!
Ik raad je aan een privébericht via Facebook te sturen en deze te richten aan mij. Als je hier je volledige naam, adres, woonplaats plus je mobiele nummer (en ter verificatie je geboortedatum) in vermeldt en dat het een bericht van Kassa.Vara betreft, zal ik het uitzoeken voor je en je daar verder helpen.
We proberen iedereen altijd zo optimaal te informeren over dataverbruik. Op onze website staat hier informatie over:
- https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement/tips-dataverbuik/
- https://www.tele2.nl/mobiel/internet/hoeveel-mb-heb-ik-nodig/
Dit neemt niet weg dat ongelukjes kunnen gebeuren dus als je de gegevens stuurt vertel ik je graag wat hier gebeurd is.
Ik hoor graag van je!
Groetjes Maurice
Hoi MAURICE Wat is je facebook account zodat ik je de gegevens kan doorsturen???
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer