gr
door greetje94 Mar 13, 2015 om 17:30
Computers & telefonie

Telefoneren

Heb sinds 1 Maart mijn abonnement bij Ben provider verlengd met nieuwe telefoon. Tot op heden werkt hij niet vandaag meerdere malen gebeld zonder resultaat. Ook nog gechat met verontschuldigingen ze gingen ermee aan de slag. Mijn oude telefoon hebben ze uitgeschakeld maar de nieuwe heeft geen provider. Wat nu ?

430 3 Rapporteer

pi
door pieterwolters - Mar 13, 2015 om 17:32
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Heb je een nieuwe SIM gekregen?

edrick3
door edrick3 - Mar 14, 2015 om 09:47
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo greetje94,

Bij Ben aan de bel trekken en zeggen dat ze onmiddellijk de zaak in orde moeten maken.

Snap het trouwens niet helemaal:
.....mijn abonnement bij Ben provider verlengd met nieuwe telefoon......
..... Mijn oude telefoon hebben ze uitgeschakeld maar de nieuwe heeft geen provider.....
Begrijp ik nu goed dat je je abonnement bij een andere provider dan Ben had en dat je bij Ben een nieuw abonnement hebt afgesloten omdat je daar een telefoon bij kreeg en dat je nieuwe abonnement bij Ben nog niet geactiveerd is?

donna
door donna - Mar 15, 2015 om 20:14
207 Antwoorden / 43 Vragen

Er wordt volgens Ben het een en ander vernieuwd, maar daardoor werkt al tijden niets meer, je kunt niet bellen, niet internetten, niet mailen, geen rekeningen bekijken, geen verbruik inzien en al helemaal geen contact krijgen. Mailadres maken ze niet bekend en via de site reageren gaat niet, want dat werkt ook niet meer. Klanten moeten een nieuwe login maken, maar, ja hoor, ook dat werkt niet. Bellen kan wel, maar je krijgt niemand aan de telefoon, alleen een bandje dat zegt dat het drukker is dan normaal.

Kijk maar eens op de Facebook pagina van Ben bij de reacties.

Als er en wedstrijd was wie de meeste ontevreden klanten heeft, wint Ben die met gemak.