Het is mij opgevallen dat ziggo teveel bel minuten rekent. Ik heb hierover al twee keer een klacht bij hun neer gelegd en ik krijg steeds als antwoord, eerst de seconden optellen en dan de minuten, en dit bij elkaar optellen. Ik bemerk steeds dat het ziggo iedere keer 4minuten of bijna 4minuten teveel rekent zowel op vaste nummers bellen als naar mobiel bellen. Als ik het gewoon uit reken dan kom ik ook op die 4minuten teveel. Kunnen jullie hier wat aan doen? Ik wil ook op die manier rijk worden. Met vr gr H.J. Bronk
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
Mijn belminuten in nederland is 1.17.0.64 min, mijn mobiel minuten zijn 16,74 min , bij ziggo staat op mijn rekening 2.01.39 minuten (uitleg 2uur 1 minuut en 39 sec, bij mobiel bellen staat 0.17.14 min (17 minuten en 14 sec)
[quote=tijger1 schreef op donderdag 23 okt 2014, 17:34][quote=aurora1 schreef op donderdag 23 okt 2014, 15:38]Oeps, de reactie van Ziggo staat er al... sorry, niet goed gelezen....
Waar staat die uitleg dan? @Tijger1, de uitleg staat in de vraag
Ja, ik bedoelde dat Ziggo zegt eerst seconden optellen en dan de minuten. Gezien de vraag gaat het zowel om mobiel als vast (als ik het nu wel goed lees), maar ts zegt later dat het alleen om vast gaat. Hoe het ook zij, ik van de "jullie" in de vraag kan daar niets aan doen.
Ik geef nog even een betere uitleg mijn vaste lijn gaat het om daar staat totale tijd 2:01:39 ( uitleg 2uur 1minuut en 39sec) als ik de tijden optel dan kom ik op 1:17:39 (uitleg 1uur 17minuten en 39sec), dit is 4 minuten teveel. Op mijn rekening wordt ook het bellen naar een mobiel nummer bellen doorgegeven, hier staat 0:17:14 (uitleg 0uur 17minuten en 14sec) als ik deze tijden optel kom ik op 0:16:74 is in totaal 0:17:14 sorry voor deze misrekening in mijn eerste vraag. Het gaat dus alleen om mijn vaste lijn. Ik hoop dat dit duidelijker is. Dit is al een paar keer gebeurt en ik heb hier ook contact met ziggo over gehad, de uitleg die hun geven staat in mijn eerste vraag.
Om het echt duidelijk te krijgen zul je ons 'n linkje naar de rekening zelf moeten geven, kunnen wij het ook eens natellen.
Echter wordt dat natuurlijk een lastig verhaal aangezien je wel even de nummers en andere persoonsgegevens uit moet vegen.. Zal er dan dus ook maar niet om vragen. Wel jammer, zo blijft het een raadsel hoe het nu werkelijk zit..
[quote=h bronk schreef op donderdag 23 okt 2014, 21:49]Ik geef nog even een betere uitleg mijn vaste lijn gaat het om daar staat totale tijd 2:01:39 ( uitleg 2uur 1minuut en 39sec) als ik de tijden optel dan kom ik op 1:17:39 (uitleg 1uur 17minuten en 39sec), dit is 4 minuten teveel. Op mijn rekening wordt ook het bellen naar een mobiel nummer bellen doorgegeven, hier staat 0:17:14 (uitleg 0uur 17minuten en 14sec) als ik deze tijden optel kom ik op 0:16:74 is in totaal 0:17:14 sorry voor deze misrekening in mijn eerste vraag. Het gaat dus alleen om mijn vaste lijn. Ik hoop dat dit duidelijker is. Dit is al een paar keer gebeurt en ik heb hier ook contact met ziggo over gehad, de uitleg die hun geven staat in mijn eerste vraag.
Wat een onduidelijke berekening. Bedoel je niet 117 minuten en 39 seconden? Dat is dan 1 uur, 57 minuten en 39 seconden. Wat weer vier minuten minder is dan de 2 uur, 1 minuut en 39 seconden die je noemt en kennelijk op de rekening staat. Bij het mobiele gebruik zie ik het probleem niet, want 16 minuten en 74 seconden is hetzelfde als 17 minuten en 14 seconden.
In uren, minuten en secondes rekenen is niet echt uw sterkste kant lees ik. Troost u met een lange lijst aan veelal korte telefoongesprekken heeft menig wiskundige ook problemen, dat komt door het feit dat we gewend zijn om tot 100 door te tellen want zo leren we dat en bij minuten telling moet je bij 60 seconden stoppen want dan heb je een minuut vol. Een uur heeft 60 minuten. Sec gezien zal de telling van Ziggo correct zijn want die laten dat over aan een geavanceerde computer.
Waarom moet Ik op de websites van Kassa en Radar bijna elke week die Rottige cookies accepteren??? Terwijl ik op andere websites dat een keer doe en dan er niet meer lastig gevallen word. Ik zie het antwoord al komen "dan moet je ze op automatisch accepteren zetten" Nee dat doe ik niet omdat ik niet alle cookies van andere websites wil accepteren!!!
Een verzending van mij via DPD is beschadigd aangekomen. Heb dat bij DPD gemeld op een daarvoor bedoeld formulier op hun website. Kreeg direct een casenummer en 2 dagen later het bericht dat ik voor een claim bij Sendcloud moest zijn die voor DPD onderzoek doet. Op de website van Sendcloud moest je echter inloggen met een (bedrijfs)account, ander contact was niet mogelijk en kwam ik dus geen met
...
Lees meer
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt.
Lees meer