Telfort
Wij zijn sinds 4 jr trouwe klant bij Telfort, en namen inet, tv en telefonie en extra zenderpakketten af. Sinds drie weken hebben wij nieuwe buren en door een nieuwe inet aansluiting in de woning van de buren is ons abonnement bij Telfort, zonder onze toestemming noch betalingsachterstand, afgesloten. Dit omdat de nieuwe buren een inet contract hebben afgesloten bij een andere provider. Na herhaaldelijk telefonisch contact gehad te hebben met Telfort klantenservice werden we vd hak naar de tak gestuurd; van verkoop naar klantenservice, en vice versa. Een organisatie als Telfort zou naar de 'feiten' een klant professioneel te hulp moeten staan, dat blijkt, maar niet heus. Zelfs op technisch gebied Kan Telfort NIKS voor ons betekenen, en dat noemt zich dan een professionele organisatie. Telfort vind dat wij de contracts kosten ( contract loopt tot oktober 2014) moeten uitbetalen... Wie probeert hier van de voordelen te profiteren ..?? Bizar, we hebben niet eens zelf ons contract opgezegd, er is geen toestemming aan ons gevraagd noch een ondertekening van onze handtekening, voor beëindiging contract. Daarbij wordt ons ook nog verteld door Telfort dat mochten we opnieuw klant willen worden moeten we aanmeldingskosten betalen ( let wel we zijn al zeker 4 jr klant). Dus zo wordt er omgegaan met klanten bij Telfort. Tevens hebben wij de afgelopen drie weken geen gebruik kunnen maken van inet noch telefonie terwijl we met sterfgevallen in de familie te kampen hebben, ook hiervoor wordt geen begrip getoond. Hebben nog meer mensen deze onmenselijke 'service' bij Telfort ervaren?
Hallo tijger1,
Nee we hadden / hebben geen gezamenlijke aansluiting met de buren.
Dank je wel voor de tip!
Overal op het internet lawaai maken. Kassa forum heeft u nu gehad. Dan heb je nog het Radarforum,
klacht.nl en de klachtenkompas.nl (van de consumentenbond).
En blijven zeuren. Doe het niet meer aan de telefoon, maar per mail.
Zijn het volledig zelfstandige woningen met beide hun eigen aansluitpunt? Of is er ergens in het pand iets gedeeld?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer