sh
door sheetal May 6, 2014 om 21:26
Computers & telefonie

Telfort

Wij zijn sinds 4 jr trouwe klant bij Telfort, en namen inet, tv en telefonie en extra zenderpakketten af. Sinds drie weken hebben wij nieuwe buren en door een nieuwe inet aansluiting in de woning van de buren is ons abonnement bij Telfort, zonder onze toestemming noch betalingsachterstand, afgesloten. Dit omdat de nieuwe buren een inet contract hebben afgesloten bij een andere provider. Na herhaaldelijk telefonisch contact gehad te hebben met Telfort klantenservice werden we vd hak naar de tak gestuurd; van verkoop naar klantenservice, en vice versa. Een organisatie als Telfort zou naar de 'feiten' een klant professioneel te hulp moeten staan, dat blijkt, maar niet heus. Zelfs op technisch gebied Kan Telfort NIKS voor ons betekenen, en dat noemt zich dan een professionele organisatie. Telfort vind dat wij de contracts kosten ( contract loopt tot oktober 2014) moeten uitbetalen... Wie probeert hier van de voordelen te profiteren ..?? Bizar, we hebben niet eens zelf ons contract opgezegd, er is geen toestemming aan ons gevraagd noch een ondertekening van onze handtekening, voor beëindiging contract. Daarbij wordt ons ook nog verteld door Telfort dat mochten we opnieuw klant willen worden moeten we aanmeldingskosten betalen ( let wel we zijn al zeker 4 jr klant). Dus zo wordt er omgegaan met klanten bij Telfort. Tevens hebben wij de afgelopen drie weken geen gebruik kunnen maken van inet noch telefonie terwijl we met sterfgevallen in de familie te kampen hebben, ook hiervoor wordt geen begrip getoond. Hebben nog meer mensen deze onmenselijke 'service' bij Telfort ervaren?

1157 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - May 6, 2014 om 21:34
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Had u dan samen met de buren een abonnement bij Telfort? Of hebben zij gewoon een stomme fout gemaakt?

tijger1
door tijger1 - May 6, 2014 om 21:38
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Die hele zaak is te gek voor woorden. Telfort heeft ook een forum, misschien als u daar uw klacht plaatst, dat u beter geholpen wordt.

Klik hier

sh
door sheetal - May 6, 2014 om 21:45
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Hallo tijger1,

Nee we hadden / hebben geen gezamenlijke aansluiting met de buren.
Dank je wel voor de tip!

zoekster
door zoekster - May 6, 2014 om 23:26
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Overal op het internet lawaai maken. Kassa forum heeft u nu gehad. Dan heb je nog het Radarforum,
klacht.nl en de klachtenkompas.nl (van de consumentenbond).

En blijven zeuren. Doe het niet meer aan de telefoon, maar per mail.

pi
door pieterwolters - May 7, 2014 om 11:09
3610 Antwoorden / 0 Vragen
0

Zijn het volledig zelfstandige woningen met beide hun eigen aansluitpunt? Of is er ergens in het pand iets gedeeld?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer