Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sh
sheetal - 06-05-2014 21:26:03
Computers & Telefonie

Telfort

Wij zijn sinds 4 jr trouwe klant bij telfort, en namen inet, tv en telefonie en extra zenderpakketten af. sinds drie weken hebben wij nieuwe buren en door een nieuwe inet aansluiting in de woning van de buren is ons abonnement bij telfort, zonder onze toestemming noch betalingsachterstand, afgesloten. dit omdat de nieuwe buren een inet contract hebben afgesloten bij een andere provider. na herhaaldelijk telefonisch contact gehad te hebben met telfort klantenservice werden we vd hak naar de tak gestuurd; van verkoop naar klantenservice, en vice versa. een organisatie als telfort zou naar de 'feiten' een klant professioneel te hulp moeten staan, dat blijkt, maar niet heus. zelfs op technisch gebied kan telfort niks voor ons betekenen, en dat noemt zich dan een professionele organisatie. telfort vind dat wij de contracts kosten ( contract loopt tot oktober 2014) moeten uitbetalen... wie probeert hier van de voordelen te profiteren ..?? bizar, we hebben niet eens zelf ons contract opgezegd, er is geen toestemming aan ons gevraagd noch een ondertekening van onze handtekening, voor beƫindiging contract. daarbij wordt ons ook nog verteld door telfort dat mochten we opnieuw klant willen worden moeten we aanmeldingskosten betalen ( let wel we zijn al zeker 4 jr klant). dus zo wordt er omgegaan met klanten bij telfort. tevens hebben wij de afgelopen drie weken geen gebruik kunnen maken van inet noch telefonie terwijl we met sterfgevallen in de familie te kampen hebben, ook hiervoor wordt geen begrip getoond. hebben nog meer mensen deze onmenselijke 'service' bij telfort ervaren?