mi
door mimi87 Jul 7, 2014 om 13:25
Computers & telefonie

Telfort Webformulier

Ik ben nu al bijna een half jaar bezig met Telfort over een, volgens hun, openstaande factuur. Meermalen een webformulier ingevuld, maar ik krijg maar geen antwoord.

Het leukste is dat de factuur allang betaald is. Doordat zij geen antwoord geven kan ik ook de bewijzen hiervan niet opsturen.

Als ik bel krijg ik enkel te horen dat de klacht in behandeling is.

Nu heb ik een brief ontvangen dat mijn telefoonnummer is afgesloten, maar dat is al zo sinds februari.

Wat willen ze nou precies? Ik probeer contact te krijgen, maar er wordt gewoon niet geantwoord op mijn vragen....
Wat een verschrikkelijk onprofessioneel bedrijf dat Telfort!

811 6 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jul 7, 2014 om 13:40
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo mimi87,

En wat is nu je vraag ? (al begrijp ik je frustratie na het lezen van bovenstaande).

Schrijf eens een brief ipv mail:

Telfort Mobiel
Postbus 512
2400 AM Alphen a/d Rijn

Telfort Internet
Postbus 217
2400 AE Alphen a/d Rijn

Bezoekadres
Teleportboulevard 121,
1043 EJ Amsterdam

Met vr.gr.

mi
door mimi87 - Jul 7, 2014 om 15:52
3 Antwoorden / 3 Vragen

Het was niet bij vragen bedoelt, maar krijg het er niet af... Excuus.

Toch bedankt voor het antwoord Edrick3! Heb al meermalen brieven verzonden, en er is er nu weer een onderweg, aangetekend. Hopen dat het iets helpt

edrick3
door edrick3 - Jul 7, 2014 om 16:09
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@mimi87,

.....Het was niet bij vragen bedoelt, maar krijg het er niet af... .....
Dat kun je ook zelf niet meer verwijderen.

Hoop voor je dat je nu eindelijk snel een reactie van telfort krijgt en dat je probleem naar tevredenheid opgelost wordt.

Met vr.gr.

Cookies
door Cookies - Jul 7, 2014 om 16:24
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Probeer het eens op het Telfort forum KLIK

tijger1
door tijger1 - Jul 7, 2014 om 16:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dreig eens met een klacht bij de geschillencommissie.

Klik hier

mi
door mimi87 - Jul 29, 2014 om 14:12
3 Antwoorden / 3 Vragen

Bedankt voor de reacties! De geschillencommissie ga ik zeker mee verder!

Het forum van Telfort heb ik al geprobeerd en wederom geen fatsoenlijke reactie....