mi
door mimi87 Jul 7, 2014 om 13:25
Computers & telefonie

Telfort Webformulier

Ik ben nu al bijna een half jaar bezig met Telfort over een, volgens hun, openstaande factuur. Meermalen een webformulier ingevuld, maar ik krijg maar geen antwoord.

Het leukste is dat de factuur allang betaald is. Doordat zij geen antwoord geven kan ik ook de bewijzen hiervan niet opsturen.

Als ik bel krijg ik enkel te horen dat de klacht in behandeling is.

Nu heb ik een brief ontvangen dat mijn telefoonnummer is afgesloten, maar dat is al zo sinds februari.

Wat willen ze nou precies? Ik probeer contact te krijgen, maar er wordt gewoon niet geantwoord op mijn vragen....
Wat een verschrikkelijk onprofessioneel bedrijf dat Telfort!

811 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Jul 7, 2014 om 13:40
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo mimi87,

En wat is nu je vraag ? (al begrijp ik je frustratie na het lezen van bovenstaande).

Schrijf eens een brief ipv mail:

Telfort Mobiel
Postbus 512
2400 AM Alphen a/d Rijn

Telfort Internet
Postbus 217
2400 AE Alphen a/d Rijn

Bezoekadres
Teleportboulevard 121,
1043 EJ Amsterdam

Met vr.gr.

mi
door mimi87 - Jul 7, 2014 om 15:52
3 Antwoorden / 3 Vragen
0

Het was niet bij vragen bedoelt, maar krijg het er niet af... Excuus.

Toch bedankt voor het antwoord Edrick3! Heb al meermalen brieven verzonden, en er is er nu weer een onderweg, aangetekend. Hopen dat het iets helpt

edrick3
door edrick3 - Jul 7, 2014 om 16:09
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@mimi87,

.....Het was niet bij vragen bedoelt, maar krijg het er niet af... .....
Dat kun je ook zelf niet meer verwijderen.

Hoop voor je dat je nu eindelijk snel een reactie van telfort krijgt en dat je probleem naar tevredenheid opgelost wordt.

Met vr.gr.

Cookies
door Cookies - Jul 7, 2014 om 16:24
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Probeer het eens op het Telfort forum KLIK

tijger1
door tijger1 - Jul 7, 2014 om 16:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Dreig eens met een klacht bij de geschillencommissie.

Klik hier

mi
door mimi87 - Jul 29, 2014 om 14:12
3 Antwoorden / 3 Vragen
0

Bedankt voor de reacties! De geschillencommissie ga ik zeker mee verder!

Het forum van Telfort heb ik al geprobeerd en wederom geen fatsoenlijke reactie....

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer