Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mi
mimi87 - 07-07-2014 13:25:39
Computers & Telefonie

Telfort Webformulier

Ik ben nu al bijna een half jaar bezig met telfort over een, volgens hun, openstaande factuur. meermalen een webformulier ingevuld, maar ik krijg maar geen antwoord.

het leukste is dat de factuur allang betaald is. doordat zij geen antwoord geven kan ik ook de bewijzen hiervan niet opsturen.

als ik bel krijg ik enkel te horen dat de klacht in behandeling is.

nu heb ik een brief ontvangen dat mijn telefoonnummer is afgesloten, maar dat is al zo sinds februari.

wat willen ze nou precies? ik probeer contact te krijgen, maar er wordt gewoon niet geantwoord op mijn vragen....
wat een verschrikkelijk onprofessioneel bedrijf dat telfort!