ch
door christa15467 Jan 26, 2015 om 11:59
Computers & telefonie

Terug betaling aankoop internet

ik heb via internet een boeking gedaan voor een praktijk examen voor het scooter bewijs bij het CBR ik was er van overtuigt dat dit via het CBR gebeurde nu bleek ik via een tussen persoon teboeken waardoor mij examen aanvraag het dubbele kost deze aankoop wil ik anuleren en ik heb gereageert op dezelfde dag van aankoop om mij aankoop ongedaan temaken het bedrijf claimt administratiekosten van 14,95 mag dit ? of heb ik recht op terug storting van het gehele bedrag?

304 5 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jan 26, 2015 om 12:17
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nee, zij hebben kosten. U had eerst moeten kijken bij wie u boekte.

edrick3
door edrick3 - Jan 26, 2015 om 12:38
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo christa15467,

.....ik was er van overtuigt dat dit via het CBR gebeurde.....
Dus helaas niet zo goed gelezen.

.....heb ik recht op terug storting van het gehele bedrag?.....
Nee, lees maar eens wat er in de Algemene Voorwaarden staat.

Zou m'n verlies maar nemen.

Suc6 met je praktijk-examen.

edrick3
door edrick3 - Jan 26, 2015 om 12:41
27632 Antwoorden / 85 Vragen

PS

Je hebt het weliswaar over 'aankoop', maar deze boeking valt daar niet onder.
Dat is geen 'aankoop en je kunt je dus niet beroepen op de wet koop op afstand.

ch
door christa15467 - Jan 26, 2015 om 13:18
1 Antwoorden / 1 Vragen

ondertussen heb ik info gevraagd bij de consuwijzer (AMC) en deze zeggen dat ik recht heb op de teruggave van het gehele bedrag.
evengoed bedankt voor de snelle reacties

tenormin
door tenormin - Jan 26, 2015 om 13:42
16847 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=christa15467 schreef op maandag 26 jan 2015, 13:18]ondertussen heb ik info gevraagd bij de consuwijzer (AMC) en deze zeggen dat ik recht heb op de teruggave van het gehele bedrag.
evengoed bedankt voor de snelle reacties

En deze zeggen dat ik recht heb op.....dat zal wel, maar recht hebben op en krijgen zijn 2 dingen. Laat je nog even weten of je het geld inderdaad hebt terug ontvangen op je rekening?