mr
door mrdara Nov 11, 2014 om 21:18
Computers & telefonie

Trendy Computers rekent onterecht verzendkosten

2 maanden geleden heb ik de Motorola Moto G 8GB besteld bij Trendy Computers. Bij levering was de telefoon al defect. Na 3x met de klantenservice van Trendy Computers gebeld te hebben waren ze eindelijk bereid om de telefoon te repareren. Echter moest ik wel verzendkosten betalen om het product weer naar hun toe te sturen.

3 weken later had ik nog steeds niets van Trendy Computers te horen gekregen, toen ik besloot om ze te bellen beloofde een medewerker mij dat de telefoon binnen enkele dagen binnen zou komen..

Een week later was de telefoon alsnog niet binnen en heb ik weer de klantenservice gebeld, ze boden hun excuses aan en gaven aan dat de telefoon begin volgende week bij mij binnen zou komen. Vorig weekend kreeg ik een mailtje waarin zij hebben vermeld dat de telefoon gerepareerd is EN dat ik NOGMAALS verzendkosten moet betalen zodat zij het product kunnen leveren. Wettelijk gezien mag dit niet omdat de telefoon bij levering al defect was en ik hier geen gebruik van heb gemaakt. Salar Azimi (''directeur'' van Trendy Computers) gaf aan dat dit wel toegestaan is. Salar chanteerde mij met het volgende: Indien ik de verzendkosten a €8,99 niet over zou maken en zijn medewerkers langer zou ''lastig vallen'' met mijn probleem dan zou hij mij een nieuwe factuur sturen met de verzendkosten die hij heeft moeten maken, om het product naar België te sturen voor reparatie. Dit gaat om een bedrag van boven de €35 gaf hij aan.

Uiteindelijk heb ik vandaag besloten om onder protest de verzendkosten van €8,99 te betalen. Ik weet echter niet hoe ik dit probleem aan kan pakken. Op diverse fora zag ik dat veel mensen met het probleem zitten dat Trendy Computers onterecht extra kosten voor de consument rekent.

1061 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

no
door novyr - Nov 11, 2014 om 23:01
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hey mrdara,

Trendy Computers is alles behalve betrouwbaar. Als je hun Facebookpagina opzoekt "https://www.facebook.com/trendysluis" dan zie erg veel geklaag van klanten over onbetrouwbare praktijken. Zie de post to page sectie en de reviews.

Ik hoop dat hier snel onderzoek naar gedaan wordt.

Je zou contact op moeten nemen met de andere gedupeerden en wellicht gezamenlijk iets ondernemen.

Ben benieuwd!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer