Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mr
mrdara - 11-11-2014 21:18:39
Computers & Telefonie

Trendy Computers rekent onterecht verzendkosten

2 maanden geleden heb ik de motorola moto g 8gb besteld bij trendy computers. bij levering was de telefoon al defect. na 3x met de klantenservice van trendy computers gebeld te hebben waren ze eindelijk bereid om de telefoon te repareren. echter moest ik wel verzendkosten betalen om het product weer naar hun toe te sturen.

3 weken later had ik nog steeds niets van trendy computers te horen gekregen, toen ik besloot om ze te bellen beloofde een medewerker mij dat de telefoon binnen enkele dagen binnen zou komen..

een week later was de telefoon alsnog niet binnen en heb ik weer de klantenservice gebeld, ze boden hun excuses aan en gaven aan dat de telefoon begin volgende week bij mij binnen zou komen. vorig weekend kreeg ik een mailtje waarin zij hebben vermeld dat de telefoon gerepareerd is en dat ik nogmaals verzendkosten moet betalen zodat zij het product kunnen leveren. wettelijk gezien mag dit niet omdat de telefoon bij levering al defect was en ik hier geen gebruik van heb gemaakt. salar azimi (''directeur'' van trendy computers) gaf aan dat dit wel toegestaan is. salar chanteerde mij met het volgende: indien ik de verzendkosten a €8,99 niet over zou maken en zijn medewerkers langer zou ''lastig vallen'' met mijn probleem dan zou hij mij een nieuwe factuur sturen met de verzendkosten die hij heeft moeten maken, om het product naar belgië te sturen voor reparatie. dit gaat om een bedrag van boven de €35 gaf hij aan.

uiteindelijk heb ik vandaag besloten om onder protest de verzendkosten van €8,99 te betalen. ik weet echter niet hoe ik dit probleem aan kan pakken. op diverse fora zag ik dat veel mensen met het probleem zitten dat trendy computers onterecht extra kosten voor de consument rekent.