hammond
door hammond Sep 20, 2010 om 14:20
Computers & telefonie

Vastlopen computer

Mijn computer en speciaal IE9 bevriest op de site van het AD.Het vreemde is dat het alleen op de site van het AD gebeurt.Als ik op de site naar beneden scroll loopt deze vaak vast en ik kan wel de muis bewegen,maar aanklikken doet niets. Wie weet wat

1033 9 Rapporteer

freya
door freya - Sep 20, 2010 om 14:49
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo hammond,

Als je alléén op die website dit probleem hebt, dan kun je er verder niet zoveel aan doen lijkt mij. Je zou naast IE een andere browser kunnen installeren waarmee het wel goed werkt. Bij mij werkt die website en met Firefox als browser, in ieder geval allemaal prima. (en als je Firefox eenmaal een beetke leert kennen, raak je IE niet meer aan)

Firefox kun je *[u]hier[/u]* downloaden.

m.vr.gr. Freya

birdies
door birdies - Sep 20, 2010 om 14:56
6104 Antwoorden / 31 Vragen

.......Mijn computer en speciaal IE9 bevriest op de site van het AD........

Is het een tikfoutje en heb je het over IE8 of bedoel je IE9 Beta?

Heb zojuist met IE9 Beta de AD site bekeken e.d., geen problemen ondervonden. Ook nog met Chrome en FF trouwens.
Probleem lijkt mij dus niet bij de AD site te liggen.

hammond
door hammond - Sep 20, 2010 om 15:26
122 Antwoorden / 15 Vragen

Ik heb Firefox gedownload en het werkt weer goed.IE9 werkte altijd zonder probleem,maar waarschijnlijk heb ik zelf iets verkeerd gedaan. IE9 is haast onmogelijk te verwijderen als je terug wilt naar IE8 of als je IE9 opnieuw wil installeren. Bedankt voor de hulp allemaal.

edrick3
door edrick3 - Sep 20, 2010 om 15:50
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo hammond,

Als je Internet Explorer 9b1 toch weer wilt verwijderen doe je dit door in Configuratiescherm | Software te kijken onder Geïnstalleerde updates weergeven en daar IE9 te verwijderen. IE9 staat namelijk niet direct onder de programma's, maar bij de updates.

Met vr.gr.

hammond
door hammond - Sep 20, 2010 om 15:59
122 Antwoorden / 15 Vragen

Bedankt voor je hulp edrick3.Alleen is het moeilijk te zien welke update van IE9 is.Ze hebben bijna allemaal alleen KB nummers. Weet jij welke update het precies is?

freya
door freya - Sep 20, 2010 om 16:03
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Tja, IE9 blijft, vooralsnog, natuurlijk wel gewoon een beta-versie en 'gewone' gebruikers die niet goed weten wat ze moeten doen als er zich een probleem voordoet met een dergelijke beta-versie, zouden zich niet moeten laten verleiden tot het gebruik daarvan en zich moeten beperken tot 'officiële' versies.
Beta-versies zijn voor 'knutselaars' en doorgewinterde computeraars die niet bang zijn voor een vastloper en niet voor gewone gebruikers.

Freya

edrick3
door edrick3 - Sep 20, 2010 om 16:16
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@hammond,

Internet Explorer 9 verwijderen

De volgende instructies zijn van toepassing op Windows 7 en op Windows Vista.

1. Klik op de knop Start, typ Programma's en onderdelen in het zoekvak en klik vervolgens op Geïnstalleerde updates weergeven.
2.Rechtsklik op Windows Internet Explorer 9, klik op Verwijderen en klik vervolgens op Ja.
3. Klik op een van de twee mogelijkheden:
* Nu opnieuw opstarten (om de procedure voor het verwijderen van Internet Explorer 9 af te sluiten en de vorige versie van Internet Explorer terug te zetten).
* Later opnieuw opstarten (wachten totdat u uw pc afsluit of opnieuw opstart).

Met vr.gr.

hammond
door hammond - Sep 20, 2010 om 16:26
122 Antwoorden / 15 Vragen

Bedankt edrick3 voor de duidelijke uitleg. Het is gelukt.

edrick3
door edrick3 - Sep 20, 2010 om 17:38
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@hammond,

Mooi zo. Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.