Chalene
door Chalene Feb 26, 2024 om 21:09
Computers & telefonie

Verborgen WIFI hoe haal ik dit weg

Ik heb per ongeluk mijn WIFi verborgen nu
wil ik dat graag ongedaan maken. Wie kan
mij dit op een makkelijke manier uitleggen.

6199 17 Rapporteer
Thijs12
door Thijs12 - Feb 26, 2024 om 21:53
540 Antwoorden / Vragen

Je hebt je WiFi verborgen.
Dan weet je toch waar je dat gedaan hebt. In je modem van KPN of Odido of Ziggo of Delta of misschien een ander bedrijf.
Maar die zijn allemaal zo verschillend dat hier geen algemeen antwoord kan zijn.
Meestal vind je de antwoorden het snelst op de site van jouw provider.
Maar dan wel met je gegevens, welk modem?

Re
door Reinier182 - Feb 26, 2024 om 22:08
160 Antwoorden / Vragen

Ja moeten we als een heldeziende antwoord geven op jou probleem? WiFi verborgen waar hoe? Meer informatie over op welk apparaat en modem met provider heb je? Verzamel eerst de informatie zodat de vrijwillergers hier kunnen adviseren.

sira
door sira - Feb 26, 2024 om 22:21
2341 Antwoorden / 24 Vragen

Wat is een verborgen wifi netwerk?
Een verborgen wifinetwerk is een netwerk waarvan de naam niet wordt uitgezonden. Om verbinding met een verborgen netwerk te kunnen maken, moet je de naam van het netwerk, het type draadloze beveiliging en indien nodig de modus, de gebruikersnaam en het wachtwoord weten.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Feb 26, 2024 om 22:43
2059 Antwoorden / Vragen

Door nogmaals in te loggen op uw router met het admin passwoord en waar SSID staat het netwerk weer een naam te geven of het knooje met netwerknaam verbergen weer uit te zetten.

Chalene
door Chalene - Feb 26, 2024 om 23:29
54 Antwoorden / 33 Vragen

Sorry ik heb het op mijn iPhone of iPad gedaan bij mijn WiFi?

Het is per ongeluk gegaan , ik ben geen  computer genie.

rj
door rjw Feb 28, 2024 om 12:54
3263 Antwoorden / 5 Vragen

Maar dan was je via je je iPhone of iPad ingelogd op je wifi router. Dan heb je waarschijnlijk in je browser als adres iets van 192.168.x.y ingevoerd (bij mij is het 192.168.178.1, ik weet niet of Ziggo dit als standaard heeft voor alle wifi routers).

Of bedoel je heel wat anders qua probleem dan wat je beschrijft?

Chalene
door Chalene - Feb 26, 2024 om 23:29
54 Antwoorden / 33 Vragen

Ziggo.  Ik heb geen laptop , ik heb ook al mijn gegevens.
Ik heb drie WiFi versterkers die een eigen naam en wachtwoord hebben.

Topantwoord

Mabelle
door Mabelle - Feb 27, 2024 om 00:31
425 Antwoorden / 1 Vragen

Open Instellingen en ga naar Wifi.

Tik dan op Ander: Om verbinding met een verborgen netwerk te maken, voer je de naam, het beveiligingstype en het wachtwoord van het verborgen netwerk in.

JMA2
door JMA2 - Feb 27, 2024 om 23:49
116 Antwoorden / 2 Vragen

Of druk 10 seconden de resetknop in. Even laten herstarten en u heeft weer toegang met de codes op het modem en uw netwerk is er weer.

jewee
door jewee - Feb 28, 2024 om 11:55
61 Antwoorden / Vragen
Ozymandias
door Ozymandias - Feb 28, 2024 om 12:50
167 Antwoorden / Vragen

Als je dit op je ipad hebt gedaan, dan is het geen verborgen netwerk want dat moet je op de router in stellen (en dat doe je niet per ongeluk want je hebt daar letterijk niets te zoeken als je geen 'computer genie' bent). Je bedoelt misschien een vergeten netwerk?

iig, haal er iemand bij die kennis van zaken heeft want dit is niet zo maar op te lossen via een forum.

graspol fred
door graspol fred - Feb 28, 2024 om 13:01
2 Antwoorden / Vragen

Je modem hardware reset geven (staat in de handleiding waar j e dat kunt doen).
En dan vervolgens kijken op het etiket achter op de moden voor wifi code .

Succes.

mi
door miennaamishaaz - Feb 28, 2024 om 14:28
725 Antwoorden / 1 Vragen

Om dit probleem op te lossen moeten we weten welke router/modem u gebruikt. [Merk en type nummer]

want bij elke modem/router zit deze instelling op een andere plek

@q
door @qwerty@ - Feb 28, 2024 om 14:32
68 Antwoorden / 1 Vragen

WiFi soms in een kast verborgen ? (grapje natuurlijk)
Misschien heb je een Connection Box ? Dan hier de instelling.

En anders gewoon even contact opnemen met Ziggo.

@q
door @qwerty@ - Feb 28, 2024 om 14:52
68 Antwoorden / 1 Vragen
heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 28, 2024 om 15:12
16852 Antwoorden / 202 Vragen

Mijn advies: ge er even mee naar een telefoonwinkel.

Be
door Betje18 - Feb 29, 2024 om 13:43
3 Antwoorden / Vragen

Bedoel je dat je app pictogram kwijt bent?
op je telefoon naar beneden swipen en in de zoekbalk kijken ?
succes!
telefoonwinkel bezoeken een goed advies.
dat doen wij senioren regelmatig ,die medewerkesters zijn allemaal superhandig!