bo
door boeppie Apr 28, 2015 om 10:44
Computers & telefonie

Verkeerd voorgelicht

Ik heb prepaid en 50 euro opgewaardeerd omdat men mij in de winkel vertelde dat ik dan 50% korting zou krijgen op bel- en smskosten. Nu blijkt dit voor mij niet te gelden, omdat ik een 24/7 tarief heb. Ik heb de klantenservice van t-mobile gebeld en ze kunnen het geld niet terugboeken en ze zeiden dat ik een onderzoeksplicht had. Ik baal hiervan en mijn vraag is, moet ik me hierbij neerleggen, of kan ik nog iets doen om toch het geld terug op mijn bankrekening te krijgen?

562 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Apr 28, 2015 om 10:52
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo boeppie,

Dat is natuurlijk heel vervelend en ze horen je natuurlijk GOED voor te lichten, maar ja ..... personeel in telefoonwinkels maakt ook wel eens fouten.
Er zijn ook zoveel verschillende 'regelingen'.

.....ze zeiden dat ik een onderzoeksplicht had.....
En dat klopt; je had jezelf natuurlijk ook (vooraf) goed kunnen oriënteren.
Neemt niet weg dat ze zich er nu wel makkelijk vanaf maken.

edrick3
door edrick3 - Apr 28, 2015 om 10:58
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Zet je klacht eens op het forum van T-mobile:

Antwoord niet gevonden? Laat dan een reactie achter op het forum of via een van onze social media-kanalen. Ons Webcare-team beantwoordt doordeweeks vragen van 08.00 uur tot 21.00 uur en in het weekend van 09.00 tot 17.30 uur.
Klik hier.

En/of zet je klacht op klachtenkompas.nl

Suc6

bo
door boeppie - Apr 28, 2015 om 11:17
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Bedankt, ik ga ermee aan de slag!

akkerdistel
door akkerdistel - Apr 28, 2015 om 20:48
1790 Antwoorden / 3 Vragen
0

Wanneer het geregeld is met T-Mobile en het btg op is, mooi overstappen naar bijvoorbeeld Simyo, 10 cent per minuut/sms (Bij T-Mobile 30 daar de helft van is nog altijd 50 procent duurder) en 15 cent per mb (online met 1 vinkje uit te zetten). Of je moet geld teveel hebben en graag zinloos over de balk gooien ;-).

Bellen voor 10 cent p/m is overigens ook extreem duur en even op 'n zaterdag terug gaan naar de shop en ze om de oren wassen :-).

19
door 1953 - Apr 28, 2015 om 21:59
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

Wat vervelend voor u, dat het u overkwam 'dwaling'!

Weet nog uit mijn tijd dat bij T-Mobile bij mijn opwaardering van de prepaid met minimaal € 50,00 er meer belminuten e.d. waren. Het belminuut was goedkoper dan bij € 10,00 opwaardering.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Quirine van Steijn
Quirine van Steijn - Oct 4, 2023 om 13:50
Geldzaken & recht

Boete betalen bij abbostop

Ik heb per ongeluk via Abbostop.nl mijn koboplus abonnement laten stopzetten. Ik dacht dat ik rechtstreeks bij Koboplus opzegde.
Kreeg direct een mail met een betalingsverzoek van 29.95. Direct gemaild dat het een vergissing was. Viel geen discussie over te voeren. Heb de afschrijving terug laten boeken. Dag later een mail met eis dat ik binnen 7 dagen 29,95 + 12,95 boete moest betalen. Via e ... Lees meer

vandaorchidee
vandaorchidee - May 8, 2024 om 07:50
Winkels & webshops

FOUTEN OP DE KASSA BON BIJ DE VOMAR

Waarom komt het geregeld voor bij de Vomar dat de prijzen niet kloppen op de kassa bon .
Vaakt zijn de aanbiedingen niet verwerkt.

Afgelopen zondag drie klanten bij de kassa waar het weer niet klopte .

Waarom doet de Vomar hier niets mee ? Lees meer

Martijn van den Ham
Martijn van den Ham - May 7, 2024 om 18:46
Huishouden & energie

LOQED slim slot

Ik ben in het bezit van een slim slot van LOQED waar ik zeer veel plezier van heb krijg ik zojuist een mailt binnen dat ze genoodzaakt zijn de cloud dienst betaald te maken voor een bedrag van € 4,95 per maand. Mag dit zo maar?!!!
Het slot heb ik uitgekozen gezien de functionaliteiten die er op zitten en dat er geen abonnement op zat en nu wordt er toch een abonnement door je strot gedrukt. ... Lees meer