Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

bo
boeppie - 28-04-2015 10:44:49
Computers & Telefonie

Verkeerd voorgelicht

Ik heb prepaid en 50 euro opgewaardeerd omdat men mij in de winkel vertelde dat ik dan 50% korting zou krijgen op bel- en smskosten. nu blijkt dit voor mij niet te gelden, omdat ik een 24/7 tarief heb. ik heb de klantenservice van t-mobile gebeld en ze kunnen het geld niet terugboeken en ze zeiden dat ik een onderzoeksplicht had. ik baal hiervan en mijn vraag is, moet ik me hierbij neerleggen, of kan ik nog iets doen om toch het geld terug op mijn bankrekening te krijgen?