ti
door timmer001 Apr 7, 2014 om 14:52
Computers & telefonie

Virus

ik opende gmail en kreeg de melding er was geprbeerd in te loggen op mijn acount heb een ander e-mail gemaakt en een ander wachwoorrd dat werkte maar 5 minuten later weer het zelfde ik google chtome verwijderd wat is er aan de hand kan ik nu nog veilig internet bankier?

pim

932 5 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Apr 7, 2014 om 14:55
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ben je 't zelf niet met nog een gmail account op bijv. tablet?

ti
door timmer001 - Apr 7, 2014 om 15:01
3 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=carola.83 schreef op maandag 7 apr 2014, 14:55]Ben je 't zelf niet met nog een gmail account op bijv. tablet? ja nog een labtop

Cookies
door Cookies - Apr 7, 2014 om 15:13
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=timmer001 schreef op maandag 7 apr 2014, 15:01][quote=carola.83 schreef op maandag 7 apr 2014, 14:55]Ben je 't zelf niet met nog een gmail account op bijv. tablet? ja nog een labtop

Dan is het dus je eigen account op je laptop en is er niks aan de hand.

Je kunt e.e.a. trouwens checken door een mailtje open te klikken in Gmail, helemaal rechts onderaan zie je dan: Wordt op dit moment gebruikt op 1 andere locatie. Daaronder staat 'details', dat open klikken, dan krijg je het IP te zien van de 'andere' locatie. Het IP zal hetzelfde zijn als het andere IP die vermeld worden.

ti
door timmer001 - Apr 7, 2014 om 15:26
3 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=carola.83 schreef op maandag 7 apr 2014, 15:13][quote=timmer001 schreef op maandag 7 apr 2014, 15:01][quote=carola.83 schreef op maandag 7 apr 2014, 14:55]Ben je 't zelf niet met nog een gmail account op bijv. tablet? ja nog een labtop

Dan is het dus je eigen account op je laptop en is er niks aan de hand.

Je kunt e.e.a. trouwens checken door een mailtje open te klikken in Gmail, helemaal rechts onderaan zie je dan: Wordt op dit moment gebruikt op 1 andere locatie. Daaronder staat 'details', dat open klikken, dan krijg je het IP te zien van de 'andere' locatie. Het IP zal hetzelfde zijn als het andere IP die vermeld worden.kreeg nu de melding er een ander op je computer

lekkerisdat
door lekkerisdat - Apr 7, 2014 om 15:53
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Maak er eens 'n screenshot van, kunnen wij wat beter oordelen wie./wat die melding geeft.