be
door ben157 Sep 18, 2015 om 16:42
Computers & telefonie

Vodafone

Kunt u aandacht geven aan Vodafone? Ik krijg facturen van hen en er wordt van mijn rekening abonnementsgeld afgeschreven terwijl ik al sinds 01 juli een KPN abonnement heb.Als ik op hun Facebook pagina kijk, zie ik dat ik niet de enige ben. Hun telefoonnummer 0900-0940 is niet te bereiken , kost wel iedere keer € 0,45 per gesprek + de gebruikelijke belkosten

1134 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

diumenge
door diumenge - Sep 18, 2015 om 16:45
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Indien het abonnement netjes is opgezegd kunt u natuurlijk zonder problemen de incasso's storneren. Nergens voor nodig om ze daarover te bellen, ze nemen vanzelf wel contact met u op dan.

aurora1
door aurora1 - Sep 18, 2015 om 16:48
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Heeft u wel een bevestiging van uw opzegging bij Vodafone ontvangen en was er niet opgezegd vóór het aflopen van het contract?

aurora1
door aurora1 - Sep 18, 2015 om 16:50
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

U bent hier overigens op een openbaar forum, dus niet bij de redactie van Kassa.

mahadma
door mahadma - Sep 18, 2015 om 16:56
11569 Antwoorden / 51 Vragen
0

Vodafone webcare komt hier (vaak) langs, dus best kans dat het via die weg opgelost wordt.

be
door ben157 - Sep 18, 2015 om 17:03
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=aurora1 schreef op vrijdag 18 sep 2015, 16:48]Heeft u wel een bevestiging van uw opzegging bij Vodafone ontvangen en was er niet opgezegd vóór het aflopen van het contract?

Ik heb mijn abonnement opgezegd en van KPN ontving ik een mail dat ik het nummer kon behouden.Toen gebeld met Vodafone en de medewerker zei mij dat het abonnement per 01 juli was stopgezet. Ik heb in juni gebruik gemaakt van het tijdelijke nummer van KPN en de Vodafone simkaart niet meer gebruikt. De automatische incasso is ook stopgezet.Echter vandaag 18 -09 werd er automatisch geïncasseerd door jawel Vodafone. Hun 0900-0940 nummer is vanwege de drukte niet te bereiken

ho
door hopetobehelping - Sep 18, 2015 om 20:50
1289 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=ben157 schreef op vrijdag 18 sep 2015, 17:03]
Ik heb mijn abonnement opgezegd en van KPN ontving ik een mail dat ik het nummer kon behouden.Toen gebeld met Vodafone en de medewerker zei mij dat het abonnement per 01 juli was stopgezet. Ik heb in juni gebruik gemaakt van het tijdelijke nummer van KPN en de Vodafone simkaart niet meer gebruikt. De automatische incasso is ook stopgezet.Echter vandaag 18 -09 werd er automatisch geïncasseerd door jawel Vodafone. Hun 0900-0940 nummer is vanwege de drukte niet te bereiken

Beste ben157,

ik ga er vanuit dat u een bevestiging van uw opzegging heeft. U zult vast een 'eind afrekening' hebben ontvangen van Vodafone destijds. Als u nu bij uw KPN abonnement hetzelfde telefoonnummer heeft als dat u destijds bij Vodafone had dan geeft dat al aan dat uw abonnement bij Vodafone beëindigd is.
Het gegeven dat Vodafone na bijna 3 maanden ineens weer gaat incasseren geeft aan dat er iets fout gaat bij Vodafone.
Als ik u was zou ik een klacht indienen bij Vodafone, laat ze maar uitleggen waarom ze incasseren.
Verder zou ik het bedrag storneren en als u geen andere abonnement bij Vodafone heeft dan gewoon het banknummer van Vodafone bij uw bank laten blokkeren voor automatische incasso.
Mocht het helemaal de spuigaten uitlopen en blijft Vodafone dwars liggen dan kunt u nog naar de geschillencommissie stappen. In de volgende link leest u meer, klik hier.

be
door ben157 - Sep 19, 2015 om 03:33
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=hopetobehelping schreef op vrijdag 18 sep 2015, 20:50][quote=ben157 schreef op vrijdag 18 sep 2015, 17:03]
Ik heb mijn abonnement opgezegd en van KPN ontving ik een mail dat ik het nummer kon behouden.Toen gebeld met Vodafone en de medewerker zei mij dat het abonnement per 01 juli was stopgezet. Ik heb in juni gebruik gemaakt van het tijdelijke nummer van KPN en de Vodafone simkaart niet meer gebruikt. De automatische incasso is ook stopgezet.Echter vandaag 18 -09 werd er automatisch geïncasseerd door jawel Vodafone. Hun 0900-0940 nummer is vanwege de drukte niet te bereiken

Beste ben157,

ik ga er vanuit dat u een bevestiging van uw opzegging heeft. U zult vast een 'eind afrekening' hebben ontvangen van Vodafone destijds. Als u nu bij uw KPN abonnement hetzelfde telefoonnummer heeft als dat u destijds bij Vodafone had dan geeft dat al aan dat uw abonnement bij Vodafone beëindigd is.
Het gegeven dat Vodafone na bijna 3 maanden ineens weer gaat incasseren geeft aan dat er iets fout gaat bij Vodafone.
Als ik u was zou ik een klacht indienen bij Vodafone, laat ze maar uitleggen waarom ze incasseren.
Verder zou ik het bedrag storneren en als u geen andere abonnement bij Vodafone heeft dan gewoon het banknummer van Vodafone bij uw bank laten blokkeren voor automatische incasso.
Mocht het helemaal de spuigaten uitlopen en blijft Vodafone dwars liggen dan kunt u nog naar de geschillencommissie stappen. In de volgende link leest u meer, klik hier.

19
door 1953 - Sep 19, 2015 om 03:53
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

[quote=mahadma schreef op vrijdag 18 sep 2015, 16:56]Vodafone webcare komt hier (vaak) langs, dus best kans dat het via die weg opgelost wordt.

"He wat vervelend nou dat het u overkwam. Wilt u mij uw gegevens doormailen zodat ik kan bekijken wat ik voor u kan betekenen ..."

Vodafone is toch een dochter van KPN als ik mij niet vergist?

akkerdistel
door akkerdistel - Sep 19, 2015 om 20:22
1790 Antwoorden / 3 Vragen
0

[quote=hopetobehelping schreef op vrijdag 18 sep 2015, 20:50]geeft aan dat er iets fout gaat bij Vodafone.
Daar gaat niks mis, doen ze 'gewoon' moedwillig. Inkomsten lopen steeds verder terug bij Vodafone, doordat klanten niet meer bellen en massaal weglopen (goh hoe zou dat nu toch komen?).

En voor iedereen niet dat 090x nummer van ze bellen, daarmee spek je de bonus van de directie alleen maar, moet je niet willen ze kunnen ook eens gaan werken voor hun geld.

tijger1
door tijger1 - Sep 19, 2015 om 21:34
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

[quote=1953 schreef op zaterdag 19 sep 2015, 03:53][quote=mahadma schreef op vrijdag 18 sep 2015, 16:56]Vodafone webcare komt hier (vaak) langs, dus best kans dat het via die weg opgelost wordt.

"He wat vervelend nou dat het u overkwam. Wilt u mij uw gegevens doormailen zodat ik kan bekijken wat ik voor u kan betekenen ..."

Vodafone is toch een dochter van KPN als ik mij niet vergist?


Dat meent u toch niet serieus? ;-(((

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer