Vodafone
Kunt u aandacht geven aan Vodafone? Ik krijg facturen van hen en er wordt van mijn rekening abonnementsgeld afgeschreven terwijl ik al sinds 01 juli een KPN abonnement heb.Als ik op hun Facebook pagina kijk, zie ik dat ik niet de enige ben. Hun telefoonnummer 0900-0940 is niet te bereiken , kost wel iedere keer € 0,45 per gesprek + de gebruikelijke belkosten
Indien het abonnement netjes is opgezegd kunt u natuurlijk zonder problemen de incasso's storneren. Nergens voor nodig om ze daarover te bellen, ze nemen vanzelf wel contact met u op dan.
Heeft u wel een bevestiging van uw opzegging bij Vodafone ontvangen en was er niet opgezegd vóór het aflopen van het contract?
[quote=aurora1 schreef op vrijdag 18 sep 2015, 16:48]Heeft u wel een bevestiging van uw opzegging bij Vodafone ontvangen en was er niet opgezegd vóór het aflopen van het contract?
Ik heb mijn abonnement opgezegd en van KPN ontving ik een mail dat ik het nummer kon behouden.Toen gebeld met Vodafone en de medewerker zei mij dat het abonnement per 01 juli was stopgezet. Ik heb in juni gebruik gemaakt van het tijdelijke nummer van KPN en de Vodafone simkaart niet meer gebruikt. De automatische incasso is ook stopgezet.Echter vandaag 18 -09 werd er automatisch geïncasseerd door jawel Vodafone. Hun 0900-0940 nummer is vanwege de drukte niet te bereiken
[quote=ben157 schreef op vrijdag 18 sep 2015, 17:03]
Ik heb mijn abonnement opgezegd en van KPN ontving ik een mail dat ik het nummer kon behouden.Toen gebeld met Vodafone en de medewerker zei mij dat het abonnement per 01 juli was stopgezet. Ik heb in juni gebruik gemaakt van het tijdelijke nummer van KPN en de Vodafone simkaart niet meer gebruikt. De automatische incasso is ook stopgezet.Echter vandaag 18 -09 werd er automatisch geïncasseerd door jawel Vodafone. Hun 0900-0940 nummer is vanwege de drukte niet te bereiken
Beste ben157,
ik ga er vanuit dat u een bevestiging van uw opzegging heeft. U zult vast een 'eind afrekening' hebben ontvangen van Vodafone destijds. Als u nu bij uw KPN abonnement hetzelfde telefoonnummer heeft als dat u destijds bij Vodafone had dan geeft dat al aan dat uw abonnement bij Vodafone beëindigd is.
Het gegeven dat Vodafone na bijna 3 maanden ineens weer gaat incasseren geeft aan dat er iets fout gaat bij Vodafone.
Als ik u was zou ik een klacht indienen bij Vodafone, laat ze maar uitleggen waarom ze incasseren.
Verder zou ik het bedrag storneren en als u geen andere abonnement bij Vodafone heeft dan gewoon het banknummer van Vodafone bij uw bank laten blokkeren voor automatische incasso.
Mocht het helemaal de spuigaten uitlopen en blijft Vodafone dwars liggen dan kunt u nog naar de geschillencommissie stappen. In de volgende link leest u meer, klik hier.
[quote=hopetobehelping schreef op vrijdag 18 sep 2015, 20:50][quote=ben157 schreef op vrijdag 18 sep 2015, 17:03]
Ik heb mijn abonnement opgezegd en van KPN ontving ik een mail dat ik het nummer kon behouden.Toen gebeld met Vodafone en de medewerker zei mij dat het abonnement per 01 juli was stopgezet. Ik heb in juni gebruik gemaakt van het tijdelijke nummer van KPN en de Vodafone simkaart niet meer gebruikt. De automatische incasso is ook stopgezet.Echter vandaag 18 -09 werd er automatisch geïncasseerd door jawel Vodafone. Hun 0900-0940 nummer is vanwege de drukte niet te bereiken
Beste ben157,
ik ga er vanuit dat u een bevestiging van uw opzegging heeft. U zult vast een 'eind afrekening' hebben ontvangen van Vodafone destijds. Als u nu bij uw KPN abonnement hetzelfde telefoonnummer heeft als dat u destijds bij Vodafone had dan geeft dat al aan dat uw abonnement bij Vodafone beëindigd is.
Het gegeven dat Vodafone na bijna 3 maanden ineens weer gaat incasseren geeft aan dat er iets fout gaat bij Vodafone.
Als ik u was zou ik een klacht indienen bij Vodafone, laat ze maar uitleggen waarom ze incasseren.
Verder zou ik het bedrag storneren en als u geen andere abonnement bij Vodafone heeft dan gewoon het banknummer van Vodafone bij uw bank laten blokkeren voor automatische incasso.
Mocht het helemaal de spuigaten uitlopen en blijft Vodafone dwars liggen dan kunt u nog naar de geschillencommissie stappen. In de volgende link leest u meer, klik hier.
[quote=mahadma schreef op vrijdag 18 sep 2015, 16:56]Vodafone webcare komt hier (vaak) langs, dus best kans dat het via die weg opgelost wordt.
"He wat vervelend nou dat het u overkwam. Wilt u mij uw gegevens doormailen zodat ik kan bekijken wat ik voor u kan betekenen ..."
Vodafone is toch een dochter van KPN als ik mij niet vergist?
[quote=hopetobehelping schreef op vrijdag 18 sep 2015, 20:50]geeft aan dat er iets fout gaat bij Vodafone.
Daar gaat niks mis, doen ze 'gewoon' moedwillig. Inkomsten lopen steeds verder terug bij Vodafone, doordat klanten niet meer bellen en massaal weglopen (goh hoe zou dat nu toch komen?).
En voor iedereen niet dat 090x nummer van ze bellen, daarmee spek je de bonus van de directie alleen maar, moet je niet willen ze kunnen ook eens gaan werken voor hun geld.
[quote=1953 schreef op zaterdag 19 sep 2015, 03:53][quote=mahadma schreef op vrijdag 18 sep 2015, 16:56]Vodafone webcare komt hier (vaak) langs, dus best kans dat het via die weg opgelost wordt.
"He wat vervelend nou dat het u overkwam. Wilt u mij uw gegevens doormailen zodat ik kan bekijken wat ik voor u kan betekenen ..."
Vodafone is toch een dochter van KPN als ik mij niet vergist?
Dat meent u toch niet serieus? ;-(((
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer