ma
door mariehecbert Sep 4, 2015 om 19:00
Computers & telefonie

Vroegtijdig opzeggen abonnement

Is het mogelijk kosteloos mijn alles in 1 pakket telefonie, televisie en internet te beëindigen vroegtijdig

755 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

diumenge
door diumenge - Sep 4, 2015 om 19:01
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Natuurlijk kan dat, gaat je wel geld kosten.

akkerdistel
door akkerdistel - Sep 4, 2015 om 19:08
1790 Antwoorden / 3 Vragen
0

Waarom zou u dat willen?

edrick3
door edrick3 - Sep 4, 2015 om 19:14
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo mariehecbert,

Na afloop van je abonnementsperiode kun je per maand opzeggen. dat kost niets extra.
Wil je vóór afloop van je abonnementsperiode opzeggen, dan zul je een boetebedrag moeten betalen.
Kijk naar de Voorwaarden van je abonnement.

Met vr.gr.

mahadma
door mahadma - Sep 4, 2015 om 19:19
11559 Antwoorden / 51 Vragen
0

Je betaalt bij stoppen vóór einddatum contract/opzegdatum van moment opzeggen tot de einddatum in één bedrag en je bent vrij om te gaan. Maar als je nog X maanden 'moet' dan betaal je dus X maanden voor 'de kat zijn staart (om het netjes te zeggen)'.

tenormin
door tenormin - Sep 4, 2015 om 21:39
16844 Antwoorden / 108 Vragen
0

Vroegtijdig stoppen kan altijd hoor, alleen, daar hangt het prijskaartje aan. Zou zeggen, ff uitdienen en pas dan ergens anders je nieuwe provider kiezen. Scheelt wel wat euro's .

ho
door hopetobehelping - Sep 5, 2015 om 08:25
1289 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste mariehecbert,

als u een abonnement aangaat en u beëindigt dit voortijdig dan zult u normaal gesproken een rekening krijgen voor de nog resterende termijn van uw abonnement.

Het kan anders zijn als uw telecomaanbieder haar contractuele verplichtingen niet nakomt. Dat zult u dan wel hard moeten maken en u zult ze dan in gebreke moeten stellen. Meer informatie leest u hier en hier.

sv
door sven80 - Oct 26, 2015 om 11:33
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Als je na een jaar opzegt heb je een opzegtermijn van 1 maand. Wil je binnen je eerste jaar opzeggen dan zul je een afkoopsom voor de resterende tijd moeten betalen. Als je bijvoorbeeld bij een jaarcontract na negen maanden wilt opzeggen, moet je de laatste drie maanden toch nog betalen. Wat je zou kunnen doen is alvast opzeggen en een nieuw abonnement nemen op het moment dat je jaarcontract afloopt. Je zit dan niet op dubbele kosten.

groet,
Sven

mahadma
door mahadma - Oct 26, 2015 om 12:01
11559 Antwoorden / 51 Vragen
0

Is het mogelijk kosteloos mijn alles in 1 pakket telefonie, televisie en internet te beëindigen vroegtijdig Alleen als de provider de voorwaarden eenzijdig wijzigt, dan kan je per datum wijziging weg, doet hij dat niet, is het antwoord nee.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ida b
Ida b - May 10, 2024 om 12:19
Huishouden & energie

Rolluik

Wij hebben een order geplaatst voor rolluiken aan de voor en achterkant van onze woning. Nu is het bedrijf die we de opdracht hebben gegeven( we hebben ook een handtekening op de overeenkomst geplaatst )failliet gegaan, maar ze proberen een doorstart te maken ( e e a was begin maart) maar we horen niets meer en kunnen met geen mogelijkheid contact opnemen met het bedrijf. Kunnen we nu gewoon een a ... Lees meer

Rienvh
Rienvh - May 10, 2024 om 08:26
Computers & telefonie

Cookies???

Waarom moet Ik op de websites van Kassa en Radar bijna elke week die Rottige cookies accepteren???
Terwijl ik op andere websites dat een keer doe en dan er niet meer lastig gevallen word.
Ik zie het antwoord al komen "dan moet je ze op automatisch accepteren zetten"
Nee dat doe ik niet omdat ik niet alle cookies van andere websites wil accepteren!!!

Graag normale antwoo ... Lees meer

ga
galen135 - May 8, 2024 om 11:23
Auto & vervoer

DPD levert product beschadigd af en laat het verder afweten

Een verzending van mij via DPD is beschadigd aangekomen. Heb dat bij DPD gemeld op een daarvoor bedoeld formulier op hun website. Kreeg direct een casenummer en 2 dagen later het bericht dat ik voor een claim bij Sendcloud moest zijn die voor DPD onderzoek doet. Op de website van Sendcloud moest je echter inloggen met een (bedrijfs)account, ander contact was niet mogelijk en kwam ik dus geen met ... Lees meer