ar
door arnie001 May 12, 2014 om 20:45
Computers & telefonie

Waarom kan ik niet inloggen bij netflix op mijn smart tv ?

Bij voorbaat dank voor iedereen die mijn vraag beantwoord.

Ik heb een nieuwe Samsung Smart TV aangeschaft en met veel moeite kan ik (soms, vaak blijft het zwart) de netflix app openen.
Nu heb ik al een netflix account, maar kan ik via de app op de Smart TV alleen maar een nieuw account aanmaken, weet iemand hoe ik kan inloggen op mijn smart tv zonder een nieuw account te moeten maken?

52161 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Cookies
door Cookies - May 12, 2014 om 22:43
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Heb je al wel een abonnement op Netflix? Dat het vaak zwart blijft, heeft misschien te maken met een slechte internetverbinding.

ar
door arnie001 - May 12, 2014 om 22:48
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=carola.83 schreef op maandag 12 mei 2014, 22:43]Heb je al wel een abonnement op Netflix? Dat het vaak zwart blijft, heeft misschien te maken met een slechte internetverbinding.

Ja ik heb wel al een abonnement, dat is het probleem. Ik krijg alleen maar een scherm om me te registreren en niet om me in te loggen..

Cookies
door Cookies - May 12, 2014 om 23:02
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Heb zelf Netflix vanaf het begin, en kan het me niet zo goed meer herinneren, maar vlg mij moet je je aanmelden per apparaat. Ik heb Netflix op tablet en 2 smart tv's en het werkt goed. Beetje stom van me dat ik t niet meer goed weet.

valerius-2
door valerius-2 - May 13, 2014 om 00:26
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Welke internet snelheid heeft u?

valerius-2
door valerius-2 - May 13, 2014 om 00:27
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Welke snelheid heeft u met internet?

19
door 1953 - May 13, 2014 om 02:11
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

Update al uitgevoerd?

Contact (telefonisch) gehad met Netflix?

Netflix applicatie opnieuw installeren?

Dergelijke applicaties vereisen een hoge internetsnelheid. Is de Wi-Fi verbinding wel goed werkend? Checken! Anders opnieuw instellen, ook tenzij bedraad.






endemion
door endemion - May 14, 2014 om 16:36
237 Antwoorden / 3 Vragen
0

Als eerste haal de stroom eens een tijd vd TV. Dit soort apparaten staan tegenwoordig altijd aan. Nu kan het voorkomen dat er zich een foutje hier en daar insluipt wat kan blijven doordat er altijd stroom op staat. Kan trouwens lang duren voordat restspanning verbruikt is met die 0,3W van tegenwoordig aan standby verbruik. Gaat natuurlijk sneller als je eenmaal zonder stroom de tv probeert aan te zetten.

Geeft de app starten dan nog problemen installeer die dan eens opnieuw.

Het kan ook verstandig zijn om de IP instellingen handmatig te doen. Dus niet laten toewijzen door de DHCP server maar dus handmatig invullen. Dat scheelt trouwens ook wat opstarttijd.

Ik zie ook iets van een activatie code die nodig is om netflix op een samsung tv te kunnen gebruiken? Maar ben daar zelf verder niet bekend mee. Ik gebruik liever de DHCP mogelijkheden icm serviio om ouderwetse downloads op de TV weer te geven.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

JTA
JTA - May 14, 2024 om 12:22
Huishouden & energie

Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???

Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract  heb betaald? 
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!

Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri ... Lees meer

wi
witteke - May 14, 2024 om 10:47
Computers & telefonie

Windows life mail mappen verdwenen

Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer