mc
door mcmw Oct 31, 2014 om 10:49
Computers & telefonie

Wachttijd / service Youphone

Beste Redactie,

Op 20 oktober j.l. zou mijn 06 nr doorgezet worden naar Youphone. Nu 31 oktober nog steeds niets en iedere dag gebeld naar klantenservice afdeling en krijg daar iedere keer hetzelfde antwoord dat ze niets weten omdat ze geen antwoord krijgen van hun technische afdeling. Daar kunnen ze alleen naar toe mailen???

Ze zeggen alleen dat ze niets weten en niets kunnen antwoorden of kunnen toezeggen. Alleen dat ze het vervelend vinden.

De wachttijd om iemand aan de lijn te krijgen ligt tussen de 20 en 50 minuten per keer.

Kunt U mij verder helpen?

Met vriendelijke groet,

Michel Willemse

1317 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

mahadma
door mahadma - Oct 31, 2014 om 11:20
11569 Antwoorden / 51 Vragen
0

Uw nummer zou worden geteleporteerd. Per wanneer is het vrij gekomen?

lekkerisdat
door lekkerisdat - Oct 31, 2014 om 14:07
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Sterkt het advies om het abonnement te annuleren en naar een ander te gaan.
Dit bedrijf is vragen om problemen.

aurora1
door aurora1 - Oct 31, 2014 om 14:26
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

U bent hier op een openbaar forum en nee, wij kunnen u niet verder helpen met Youfone.
De oude provider moet eerst het nummer vrij geven voordat Youfone e.e.a. kan activeren. Was het oude nummer nog wel werkend, d.w.z. stond daar nog een tegoed?
Wie heeft u bericht en op welke wijze over dat uw nummer overgezet zou worden of is dat de datum dat u e.e.a. aangevraagd heeft?

bo
door boosje - Nov 3, 2014 om 16:02
80 Antwoorden / 2 Vragen
0

Drie keer raden: is hun nummer een lekker duur 0900-nummer? Dan worden ze schathemelrijk van u in de wacht laten hangen. Overigens mag dat vanaf 13 of 14 juni 2014 niet meer, kijk even verder op deze site bij 'wat zijn je rechten?', daar zie je dat die nummers op die manier niet meer mogen. Ik zou niet meer op service van deze mensen rekenen, als ze je al niet eens fatsoenlijk te woord kunnen staan dan zou ik er niet meer in geloven.

ma
door marianne75 - Nov 8, 2014 om 20:00
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ook ik heb problemen met Youfone . Er wordt teveel gedeclareerd op de rekening. Na klachten bij Youfone. Zou het bedrag verrekend worden . Niet dus , wel elke maand gewoon afschrijven. Na 4 x bellen ( gemiddelde wachttijd 20 minuten) en verschillende mailtjes die niet beantwoord worden , is het bedrag nog niet verrekend. Een vervelend bedrijf en spijt van mijn abonnement .

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

JTA
JTA - May 14, 2024 om 12:22
Huishouden & energie

Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???

Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract  heb betaald? 
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!

Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri ... Lees meer

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer