an
door antoon1 Jun 27, 2011 om 18:02
Computers & telefonie

Wachtwoord vergeten van msn

Help, ik ben mijn wachtwoord kwijt van msn. Hoe kom ik nu in mijn bestand bij msn.??

1566 13 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jun 27, 2011 om 18:42
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo antoon1,

Lees maar even hier.

Suc6

an
door antoon1 - Jun 27, 2011 om 18:46
36 Antwoorden / 33 Vragen

Dit lukt dus niet, volgens msn is dit niet mijn trustedPC

edrick3
door edrick3 - Jun 27, 2011 om 18:48
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@antoon1,

....Dit lukt dus niet, volgens msn is dit niet mijn trustedPC.....

En daarom dus een rode duim (voor een op zich juist antwoord)??

an
door antoon1 - Jun 27, 2011 om 19:06
36 Antwoorden / 33 Vragen

Nee sorry, sorry. Ik bedoelde: hier kom ik niet verder mee. Sorry. Heb jouw antwoord geprobeerd, maar lukt met niet.

edrick3
door edrick3 - Jun 27, 2011 om 19:09
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@antoon1,

OK. Zand er over.
Probeer anders dit eens (heb het zelf NIET geprobeerd - nooit nodig gehad).

an
door antoon1 - Jun 27, 2011 om 19:20
36 Antwoorden / 33 Vragen

Ook dit lukt niet, ik baal enorm

lottesanne
door lottesanne - Jun 27, 2011 om 19:24
438 Antwoorden / 47 Vragen

Ook ik heb dat gehad. Nadat ik via Microsoft een nieuw wachtwoord had aangevraagd, lukte het mij nog niet om op MSN te komen. Het resultaat? Uiteindelijk heb ik een nieuw account aan moeten maken en het oude account heb ik nooit meer kunnen activeren. Nu weet je dus wat je te wachten staat.

edrick3
door edrick3 - Jun 27, 2011 om 19:28
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@antoon1,

Dan zou ik toch dit NOG eens proberen en zorgvuldig invullen.

Oude MSN wachtwoord en geheime vraag vergeten?
Als je de computer niet kunt terugzetten, en wachtwoord én geheime vraag vergeten bent kun je contact opnemen met de MSN helpdesk om je account te laten herstellen:

1. Ga naar Windows Live ID-validatie.
2. Er opent nu een formulier waarin o.a. gevraagd wordt naar mappen en contactpersonen die je zelf hebt aangemaakt. Geef precies antwoord op de gestelde vragen. Vraag zonodig anderen om hulp, om de gevraagde gegevens op te zoeken. Geef alleen de gegevens door die je zeker weet.
3. Als de MSN helpdesk op deze manier je identiteit kan controleren wordt het account hersteld.

Anders wordt het inderdaad 'lastig'.

an
door antoon1 - Jun 27, 2011 om 19:51
36 Antwoorden / 33 Vragen

edrick3: Ik heb inmiddels de helpdesk ingeschakeld, en hoop binnen 24 uur een reset antwoord te krijgen van windows. Anders heb ik inmiddels al een nieuw account aangemaakt, en moet ik alles mara overzetten.
In ieder geval heel veel dank voor je reactie

edrick3
door edrick3 - Jun 27, 2011 om 19:54
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@antoon1,

Even afwachten dus maar.
Graag gedaan.

Fijne avond verder.

an
door antoon1 - Jun 27, 2011 om 20:10
36 Antwoorden / 33 Vragen

Inderdaad afwachten maar. Fijne avond.

an
door antoon1 - Jun 28, 2011 om 20:41
36 Antwoorden / 33 Vragen

@Edrick3: Ik hoop dat je dit leest: Mijn buurman heeft mij geholpen met het opnieuw instellen van een nieuw wachtwoord, waardoor ik dus alles weer terug heb. Ik ben hier zo blij mee, mede door jouw reacties had ik de moed en zin door te zoeken en te vechten, en gevonden. Wilde je dit even laten weten.
groetjes
Ton

edrick3
door edrick3 - Jun 28, 2011 om 20:42
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@antoon1,

Ja hoor, ik volg de antwoorden.

Mooi dat het gelukt is.

Bedankt voor het terugmelden.

Fijne avond.