eclipse
door eclipse Feb 19, 2007 om 19:48
Computers & telefonie

Wav en midi geluiden

hoi, ik heb tot   vorige week altijd een wav of midi geluid mee kunnen sturen, klik ik nu op het speakertje >> krijg ik de volgende melding,  zie onder << heb speciaal de computer   geformateerd, om het terug  te krijgen, maar weer die melding, ik gebruik office 2003   ( WORD ) win xp prof..dat ze de lichtkrant in de mail hebben stopgezet i.v.m Marquee   nou ja   oké dan maar, is het meesturen van wav   of  midigeluiden ook al bij de automatische  updater eruit gekieperd ???  heeft iemand  een suggestie om die melding   weg te krijgen en ik gewoon bij mijn pinkfloyd   vrienden een wav  geluid mee te sturen ( speelt automatisch af bij het openen van de mail   ....vr gr   han v mourick  dit is de melding >>>Dit  objectis gemaakt in htmlinlinesoundCtl..deze toepassing is niet beschikbaar voor het openen van dit  object, controleer of de toepassing juist is geïnstalleerd en dat de toepassing niet is verwijderd of verplaatst of dat de naam is  gewijzigt....?????? heb niks  gewijzigt, niks veranderd hij deed het gewoon...heb er ook een audigy geluidskaart inzitten...werkt prima    dus    hellluuuppppppp

1659 4 Rapporteer

laaglander
door laaglander - Feb 19, 2007 om 23:57
473 Antwoorden / 1 Vragen

hallo eclipse,

ik kwam bij microsoft dit tegen :

"Application is not available"

ik zoek nog even verder

laaglander
door laaglander - Feb 20, 2007 om 00:02
473 Antwoorden / 1 Vragen

voor zover ik het begrijp is voor uw probleem nog geen oplossing, anders dan sp2 te deinstalleren

Laaglander

btalman
door btalman - Feb 20, 2007 om 06:42
280 Antwoorden / 0 Vragen

Volgens http://support.microsoft.com/?kbid=886299 , zie ook de post hierboven, is er geen andere
oplossing, gezien activex is uitgeschakeld in word.

U kunt proberen
word niet als emaileditor te gebruiken, hiermee wordt het probleem niet verholpen, maar omzeilt U het. Dit doet U door:

1. Start outlook

2. Kies extra->opties->emailindeling

3. vink daar alles wat met word te maken heeft uit->ok

succes, Bram

ijzerbroot
door ijzerbroot - Feb 20, 2007 om 12:37
460 Antwoorden / 6 Vragen

<< vraag vervolgt hier >>>