fr
door frecom Oct 2, 2008 om 16:49
Computers & telefonie

Wii fitt in het Engels mag dit?

Onlangs Wii fit aan geschaft maar 100 % plezier blijft achter daar de taal engels is, helaas is niet een ieder 100% het engels machtig,kan dit zo maar, dit terwijl de verpakking suggereerd dat het in het Nederlands is, echter in de gebruiksaanwijzing op blz 16 kom je er pas achter dat nederlands er niet bij is.

fred

3631 5 Rapporteer

stacey
door stacey - Oct 2, 2008 om 18:44
10352 Antwoorden / 12 Vragen

--terwijl de verpakking suggereerd dat het in het Nederlands is--

Staat er op de verpakking niet te lezen dat het engelstallige versie betreft ?!  (Ken Wii niet, maar staat er bij playstationspellen wel altijd op vermeld )

fr
door frecom - Oct 3, 2008 om 12:05
1 Antwoorden / 4 Vragen

nee verpakking staat naast engelse,duitse spaanse,franse, Italiaanse en nederlandse taal. in de gebruiksaanwijzing  in de bijgevoegde DVD box staat wordt automatisch op de ingestelde taal afgespeeld behalve in het nederlands

henson
door henson - Oct 3, 2008 om 12:18
338 Antwoorden / 36 Vragen

Hallo,

"wordt automatisch op de ingestelde taal afgespeeld, behalve in het nederlands"....

Via keuzemenu manueel instellen misschien?

bestespellen
door bestespellen - Nov 20, 2008 om 16:25
46 Antwoorden / 13 Vragen

Ik dacht dat wii fit alleen in de grotere europese talen beschikbaar is en niet in het nederlands (ben die ene persoon dei wel een wii heeft en geen wii fit) maar dit zal duidelijk op het doosje staan zoals:

Schermteksten in het Engels, Handleiding in het Nederlands.

Controleer anders je menuinstellingen en of het bij andere spellen die wel een nederlandse taal aanbieden (bijv. Rayman Raving Rabbids)  wel werkt.

ro
door roytjuh - Mar 19, 2009 om 19:30
2 Antwoorden / 0 Vragen

Op het doosje staat: English, Deutsch, Français, Español, Italiano.

Er staat ook letterlijk: Voorzien van Engelse schermtekste en een Nederlandstalige handleiding.