wizard2
door wizard2 Dec 2, 2015 om 12:23
Computers & telefonie

Winamp

Hallo edrick3,

Ik ben bezig mijn pc opnieuw te installeren.
Waar kan ik het beste Winamp zoeken om te installeren?
Je hebt mij een tijdje terug daarover een e-mail gestuurd, maar die heb ik niet meer.

m.vr.gr.
wizard2

738 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Dec 2, 2015 om 12:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo wizard2,

Een goedemiddag.
Weet helaas niet meer wanneer en wat ik toen aangegeven heb.
Maar voor info en downloaden van Winamp kun je hier terecht.
Let wel even op wat je allemaal al dan niet wilt mee-installeren!
Dus indien gewenst uitvinken van bv. de zoekbalk, proefabonnement eMusic, etc.

Suc6

ve
door verwijderd - Dec 2, 2015 om 12:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

@wizard2,

Als je ná het inloggen in de linkerkolom bij Vraag & Beantwoord op 'Mijn vragen' klikt kun je de eerder door jou gestelde vragen + de reacties daarop terugvinden.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Dec 2, 2015 om 12:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

@wizard2,

Bedoelde je deze vraag?

ve
door verwijderd - Dec 2, 2015 om 13:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

http://winampnederlands.nl/

ve
door verwijderd - Dec 2, 2015 om 14:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

jugendstil schreef op woensdag 2 dec 2015, 13:33: http://winampnederlands.nl/

Staat al in de eerste reactie!

ve
door verwijderd - Dec 2, 2015 om 15:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

het stond al in de eerste regel.

U repeteerde anders ook een trits herhalingen. Voor de punten, niet waar?