me
door meggie Jul 24, 2014 om 15:52
Computers & telefonie

Word 2007

Mijn programma word (2007) werkt niet naar behoren als ik het wil gebruiken krijg ik een groene balk met de tekst Microsoft office home and student 2007 wordt geconfigureerd
en moet ik daar op wachten terwijl eerder meteen word werd geopend wie weet wat ik moet doen?

512 7 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jul 24, 2014 om 16:01
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo meggie,

Lees eens hier.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Jul 24, 2014 om 16:06
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@meggie,

Welkom op deze site trouwens.
Als bovenstaande niet tot een oplossing leidt kun je ook systeemherstel proberen met een datum toen het nog wel goed werkte.
Als je niet weet hoe dat moet vermeld hier dan even welk besturingssysteem (XP, Vista, W7, W8?) je gebruikt.

Met vr.gr.

me
door meggie - Jul 25, 2014 om 12:14
1 Antwoorden / 1 Vragen

edrick3,
Bedankt voor het antwoord, ik vermoed dat ik meer WORDS heb op de computer, maar ik weet en durf dit niet te verwijderen geen verstand van en ik werk met VISTA.

edrick3
door edrick3 - Jul 25, 2014 om 12:29
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@meggie,

Kan hiervandaan niet beoordelen wat er wel of niet op je computer staat.
Maar je zou dus systeemherstel kunnen proberen:

Voor Vista:

Klik op Starten > Alle programma's > Bureau-accessoires > Systeemwerkset > Systeemherstel > Doorgaan.
U kunt nu kiezen om terug te keren naar een aanbevolen herstelpunt (klik op Aanbevolen herstelpunt). Of u kunt zelf een herstelpunt kiezen (klik op Een ander herstelpunt selecteren).
Klik op Volgende om de lijst te zien met aanwezige herstelpunten.
Klik op een herstelpunt dat u wilt terugzetten.
Klik op Volgende > Voltooien > Ja.
(Bron:seniorweb)

Suc6

door 1953 - Jul 25, 2014 om 12:42
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Wanneer begon die ellende? Mogelijkheid zou kunnen zijn om systeemherstel van een dag (of twee) voor de ellende te herstellen.

edrick3
door edrick3 - Jul 25, 2014 om 13:14
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@1953,

OT
Vorige reacties gelezen?

Cookies
door Cookies - Jul 25, 2014 om 17:47
13336 Antwoorden / 36 Vragen

On topic @@: iemand die zelf schrijft dat hij er geen verstand van heeft, zou ik zeker geen systeemherstel laten proberen. Dat kan hem heel wat meer ellende geven dan hij nu alleen met Word heeft.

@meggie: is er geen handige buurjongen of familielid die je even kan helpen?