m
door m umek Oct 10, 2014 om 14:22
Computers & telefonie

Ziggo internet beveiliging

goeden dag ik wil u graag laten weten via deze fora dat ik weer eens problemen heb met ziggo
nu met hun internet beveiliging.

om te beginnen heb ik meerdere pc's, ik had de basis internet beveiliging en wou overstappen naar een uitgebreide versie.
dus ik laat me terug bellen om dit door te geven.
dat was dan geregeld, er zou hier over een bevestiging mail en een brief per post komen.
met daar in de code voor activatie vervolgens wacht ik een paar uur maar krijg deze bevestiging's mail niet.
dus ik laat me weer terug bellen en ik zeg dit.
zegt deze meneer tegen mij als u mij de gegevens geeft kan ik uw deze code ook door geven (over de telefoon)
zo gezegd zo gedaan dus deze meneer geeft mij de nieuwe code.
ik die in gevuld en ik was weer beveiligd.
vervolgens een paar uur later verschijnen er meldingen op mn pc's,
dat mn abonnement is verlopen dus ik was de hele avond nacht niet beveiligd.

vanmorgen aan ziggo gevraagd mij terug te bellen, begon het al mee dat dit niet meer ging met mijn nummer?
dus ik ga naar ziggo chat das vreemd werd er gezegd u kunt even zelf bellen.
dat deed ik dan maar weer! ik leg het hele verhaal uit en vraag deze meneer mijn nieuwe inlog code.
want deze code van de dag er voor was ook weer verlopen?
zegt deze meneer dat hij mij deze code niet mag geven via een telefoon.
dus ik vraag of hij dat over de mail wou doen dat kon dan ook niet.
waarom kan het de dag er voor wel allemaal dan???.
zegt hij dat was een fout van mn collega dat mag niet, hij zegt u kunt u code terug zien in mijn ziggo
ik zeg daar staat de oude code in en jullie versturen mij per post dus ook deze oude code.
ik zeg jullie maken er een soeppie van daar jullie werken weer eens langs elkaar af.
dus deze dame begint helemaal te flippen natuurlijk ik zeg meneer ik ben niet beveiligd!
gaan jullie alles vergoeden als ze mn pc hacken via n wi-fi sorry ik kan niks voor u doen.
daar ben ik dus klaar mee zit nu zonder beveiliging, straks krijg ik een code via de post die ook al niet geldig is.
en het duurt een dag voor dat mijn ziggo up to date is.

ik vindt dit zeer nalatig en onbeschoft van ziggo!
ik kan er nergens mee naar toe en een klacht in dienen is ook een rompslomp bij hen dus ik denk post het hier.
misschien heeft iemand dit ook al mee gemaakt.
wat kan ik nog doen! met groet m umek

5409 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Oct 10, 2014 om 14:31
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Van een virusscanner die 'n paar dagen niet up-to-date is hoef je echt niet van in paniek te schieten, sowieso lopen alle virusscanners standaard achter.

Verder de gratis beveiliging, van Ziggo, is niet afdoende en heb je feitelijk helemaal niets aan. Hoop maar van harte dat je dit niet een lange tijd gedraaid hebt, dan zou het namelijk wel de hoogste tijd zijn om te panikeren.

Cookies
door Cookies - Oct 10, 2014 om 14:40
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Inderdaad, dat gratis basispakket beveiligt alleen tegen virussen via mail. Tijdens surfen doet het helemaal niks! Dat staat ook duidelijk te lezen bij de informatie. Deze ene dag doet er nou ook niks meer toe.

En waarom allemaal zo moeilijk? Je had toch kunnen upgraden via 'mijn ziggo'?

m
door m umek - Oct 10, 2014 om 14:49
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

ik heb het gratis pakket niet meer zoals gezegd maar het uitbreiding's pakket besteld!

mijn ziggo pagina is niet op to date! de code is dus in een paar uur verouderd
tot 2 keer toe.

m
door m umek - Oct 10, 2014 om 15:04
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

het is al goed ik stap over op avg wil het al niet meer van ziggo! gun hen dat extra centje niet meer.

edrick3
door edrick3 - Oct 10, 2014 om 15:15
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

[quote=m umek schreef op vrijdag 10 okt 2014, 15:04]het is al goed ik stap over op avg wil het al niet meer van ziggo! gun hen dat extra centje niet meer.


Kun je m.i. beter (eventueel gratis!) Avast nemen.

diumenge
door diumenge - Oct 10, 2014 om 16:18
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Als je er toch geld aan wil uitgeven neem dan Kaspersky met een licentie voor meerdere apparaten.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S. Anne - Jun 2, 2024 om 12:41
Huishouden & energie
Schimmel in trapkast

Schimmel in trapkast

Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi ... Lees meer

wi
wim koelewijn - May 29, 2024 om 13:18
Huishouden & energie

Waspods het meest onzinnige bedenksel...

Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende  gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt  en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !! Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer