Ziggo opzeggen
Eind Maart ben ik samen met 2 vrienden gaan samenwonen en daarbij ziggo afgesloten voor tv en internet.
Hierbij hebben wij vanaf het begin al problemen met de werking van internet en tv, waarbij het op de slaapkamers onmogelijk is om op de wifi gebruik te maken van internet.
Ondertussen zijn er al 4 monteurs langs geweest om het op te lossen. Dit allemaal zonder enige verbetering.
Ook hebben wij ondertussen bij elkaar 4 uur met de tech support aan de telefoon gezeten om dit allemaal op te lossen. Dit ook allemaal zonder enige verbetering.
Nu willen wij ziggo gaan opzeggen, omdat er geen verbetering in zit. Alleen is dit wel na de 14 dagen opzeg termijn.
Is het nog mogelijk om op te zeggen zonder ontbindingskosten te betalen?
Voor de WiFi is Ziggo niet verantwoordelijk. Als uw huis goed geïsoleerd is of veel betonijzer bevat, dan heeft dat invloed op de WiFi. Dan worden het dus draden trekken vanaf de modem naar de slaapkamers of via andere systemen gaan kijken.
Als er voldoende signaal het huis binnenkomst, dan doet Ziggo wat er verwacht wordt. De rest is aan de bewoners.
In bijna alle gevallen van slecht ontvangs of bereik ligt het probleem niet bij Ziggo.
Meeste problemen ontstaan door slechte zelf aangeschafte bekabeling in huis of in het geval van wifi de isolatie of de constructie van het huis.
Koop een verlengkabel en een router. Sluit de kabel aan op het kastje van Ziggo en plaats de router ergens centraal tussen de slaapkamers en sluit deze ook aan op de kabel.
Heel simpel slechte Wifi is meestal een probleem van de klant.
Het hangt van een hoop factoren af
.Heel makkelijk maar bedrading is toch veel beter.
Alle antwoorden wijzen erop dat de monteurs van ZIGGO knoeiers zijn.
Zij kunnen het probleem niet oplossen en uit jullie antwoorden blijkt dat het " huis " zelf het probleem geeft.
Wat jullie aangeven is toch het eerste dat de monteur doet en advies geeft hoe op te lossen.
Waaruit blijkt dat de monteurs knoeiers zijn?
Welke alle antwoorden bedoel je?
Als zij testen of het signaal goed binnenkomt en dat de Ziggo router goed werkt doen zij precies wat zij moeten doen. Zij gaan niet kijken wat voor constructie het huis heeft of als er andere storingsbronnen zijn, dat is niet hun werk.
Wij horen het verhaal van één kant ........
4 uren bellen en 4 monteurs en niemand weet het op te lossen? Ze roepen alle maal: ik weet het niet?
Geen uitleg gekregen helemaal niets?
@R. Kemperman heeft direct de WIFI booster al via de site van Ziggo gevonden. En dat is jullie nooit voorgesteld?
Of niet geprobeerd, of is het jullie te duur en vinden jullie dat Ziggo die booster moet betalen.
Wat is er mis? Want zomaar opzeggen en niet je contract afmaken, dat lukt je niet met een vaag verhaal.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden
Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer
Koken op gas of inductie
Dear forum members,
A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible).
Intellectually I should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an
...
Lees meer
Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE
na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau.
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer