ja
door jan4073 Jun 13, 2015 om 16:06
Computers & telefonie

Zoek functie

Enkele weken geleden was er een vraag over het sneller laten opstarten van de PC. in paar reacties stond iets over microsoft services en dan kon bepaalde dingen uitzetten. Ik wil nu graag die vraag met de reacties weer terug zoeken maar ik weet niet hoe ik hier in kassa moet zoeken om een vraag weer terug te vinden. Wie weet het wel?

706 7 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jun 13, 2015 om 16:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo jan4073,

Je kunt proberen om een 'trefwoord' rechtsboven deze pagina in het zoekveld in te vullen (achter het gele blokje waarin 'Kassa panel' staat).
Je krijgt dan een lijst met eerdere vragen waarin dat trefwoord voorkomt.

edrick3
door edrick3 - Jun 13, 2015 om 16:25
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Als je bv. intikt 'sneller opstarten' zou je als 1e deze vraag tegenkomen.
Bedoel je die soms?

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Jun 13, 2015 om 16:34
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Een andere mogelijkheid is om aan de linkerkant van deze pagina onder Menu op het juiste onderwerp te klikken (en dan hopen dat de vraagsteller de vraag ook in de juiste categorie geplaatst heeft wat helaas vaak niet het geval is). Je krijgt dan de vragen in die categorie en daar kun je dan 'even' doorheen scrollen.
In dit geval klik je dus op 'Computers en Internet'.

aurora1
door aurora1 - Jun 13, 2015 om 16:57
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Bedoelt u dit klik hier van schoonepc o.a. over programma's die niet direct nodig zijn niet mee te laten opstarten? Even scrollen naar Hulpprogramma msconfig voor het uitschakelen van software en e.e.a. doorlezen, eronder vindt u informatie over Services.

ja
door jan4073 - Jun 15, 2015 om 16:56
83 Antwoorden / 3 Vragen

Bij deze wil ik edrick3 en aurora bedanken voor hun hulp

edrick3
door edrick3 - Jun 15, 2015 om 17:25
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=jan4073 schreef op maandag 15 jun 2015, 16:56]Bij deze wil ik edrick3 en aurora bedanken voor hun hulp

Graag gedaan.
Mag dus aannemen dat je de vraag die je zocht gevonden hebt?

Met vr.gr.

ja
door jan4073 - Jun 15, 2015 om 17:37
83 Antwoorden / 3 Vragen

ja, in de link stond een andere link naar microsoft pagina en daar stond wat ik gedaan had en niet had moeten doen.