pu
door purkie Sep 25, 2015 om 11:50
Elektronica & tv

Airfryer defect

Eind juni kocht ik een philips airfryer. Helaas liep de lade al snel dusdanig stroef dat ik hem er niet ver genoeg uitgetrokken kreeg. Hierdoor is de binnenbak er niet goed uit te halen. Met deze klachten ging het apparaat 4 weken geleden naar de reparatiedienst van Philips. Na ruim 3 weken wachten kwam hij eindelijk weer terug. Helaas loopt de lade nog steeds stroef en de binnenbak is ook beschadigd. Meteen heb ik weer contact gezocht met philips. Wederom wordt gevraag me foto's te sturen en hij mag weer naar de reparatiedienst. Hij staat bijna meer bij e-care dan dan ik er gebruik van kan maken. Mag dit zomaar? Ik heb er veel werk mee om telkens contact te leggen met de klantenservice en dat apparaat weer te versturen. Voor mij de volgende keer geen philips meer. Jammer. Als je iets ter reparatie aanbiedt verwacht je na zolang wachten toch dat er ook wat gemaakt is?

8610 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Sep 25, 2015 om 11:53
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo purkie,

Lees eens hier.

Suc6

pi
door pieterwolters - Sep 25, 2015 om 11:59
3610 Antwoorden / 0 Vragen
0

Even advocaat van de duivel spelen: is de airfryer echt defect of gebruik je m verkeerd? Mijn ouders hebben ook die Philips en het is niet het meest handige apparaat in gebruik.

pu
door purkie - Sep 25, 2015 om 12:01
5 Antwoorden / 3 Vragen
0

De lade loopt telkens vast. de ovenfunctie werkt gewoon. Ik was van de week bij de blokker en daar liep de lade van de airfryer heel soepel.

mahadma
door mahadma - Sep 25, 2015 om 12:03
11564 Antwoorden / 51 Vragen
0

Heeft u contact met Philips of met de verkoper? De laatste is de enige correcte weg.

zoekster
door zoekster - Sep 25, 2015 om 12:13
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Via Philips kan ook, dan doe je een beroep op de fabrieksgarantie. Bij de verkoper doe je een beroep op een non-conform product. Daarom kunt u nu het beste dit meteen melden bij de verkoper. Neem het gesprek op, want waarschijnlijk zeggen ze dat u het met Philips moet regelen, dan heeft u meteen bewijs dat de verkoper u doorstuurt naar Philips en heeft u zo ook weer uw recht op een goed product via de wet binnen. (wettelijke garantie)

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 14, 2024 om 10:47
Computers & telefonie

Windows life mail mappen verdwenen

Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda ... Lees meer

Ki
Kim92 - May 13, 2024 om 19:41
Vakantie & reizen
Misleid bij hotel boeking

Misleid bij hotel boeking

Vanavond wilde ik een hotel boeken op Ameland, één overnachting op 28 juni. Mij werd een prijs geboden van €116,50 (dit lijkt overigens een aanbieding te zijn omdat een prijs van €176,50 is doorgehaald). Als ik de boeking wil afronden is de totaal prijs ineens €191,50 geworden zonder dat wordt uitgelegd waar de verhoging van €75 vandaan komt. Kan dit zomaar? Dit is misleidend. 
Ver ... Lees meer

Gr
Grekoki - May 3, 2024 om 09:47
Computers & telefonie

Welke smartfone maakt mooie foto's?

Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer