pu
door purkie Sep 25, 2015 om 11:50
Elektronica & tv

Airfryer defect

Eind juni kocht ik een philips airfryer. Helaas liep de lade al snel dusdanig stroef dat ik hem er niet ver genoeg uitgetrokken kreeg. Hierdoor is de binnenbak er niet goed uit te halen. Met deze klachten ging het apparaat 4 weken geleden naar de reparatiedienst van Philips. Na ruim 3 weken wachten kwam hij eindelijk weer terug. Helaas loopt de lade nog steeds stroef en de binnenbak is ook beschadigd. Meteen heb ik weer contact gezocht met philips. Wederom wordt gevraag me foto's te sturen en hij mag weer naar de reparatiedienst. Hij staat bijna meer bij e-care dan dan ik er gebruik van kan maken. Mag dit zomaar? Ik heb er veel werk mee om telkens contact te leggen met de klantenservice en dat apparaat weer te versturen. Voor mij de volgende keer geen philips meer. Jammer. Als je iets ter reparatie aanbiedt verwacht je na zolang wachten toch dat er ook wat gemaakt is?

8610 5 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Sep 25, 2015 om 11:53
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo purkie,

Lees eens hier.

Suc6

pi
door pieterwolters - Sep 25, 2015 om 11:59
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Even advocaat van de duivel spelen: is de airfryer echt defect of gebruik je m verkeerd? Mijn ouders hebben ook die Philips en het is niet het meest handige apparaat in gebruik.

pu
door purkie - Sep 25, 2015 om 12:01
5 Antwoorden / 3 Vragen

De lade loopt telkens vast. de ovenfunctie werkt gewoon. Ik was van de week bij de blokker en daar liep de lade van de airfryer heel soepel.

mahadma
door mahadma - Sep 25, 2015 om 12:03
11564 Antwoorden / 51 Vragen

Heeft u contact met Philips of met de verkoper? De laatste is de enige correcte weg.

zoekster
door zoekster - Sep 25, 2015 om 12:13
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Via Philips kan ook, dan doe je een beroep op de fabrieksgarantie. Bij de verkoper doe je een beroep op een non-conform product. Daarom kunt u nu het beste dit meteen melden bij de verkoper. Neem het gesprek op, want waarschijnlijk zeggen ze dat u het met Philips moet regelen, dan heeft u meteen bewijs dat de verkoper u doorstuurt naar Philips en heeft u zo ook weer uw recht op een goed product via de wet binnen. (wettelijke garantie)