Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pu
purkie - 25-09-2015 11:50:06
Elektronica & TV

airfryer defect

Eind juni kocht ik een philips airfryer. helaas liep de lade al snel dusdanig stroef dat ik hem er niet ver genoeg uitgetrokken kreeg. hierdoor is de binnenbak er niet goed uit te halen. met deze klachten ging het apparaat 4 weken geleden naar de reparatiedienst van philips. na ruim 3 weken wachten kwam hij eindelijk weer terug. helaas loopt de lade nog steeds stroef en de binnenbak is ook beschadigd. meteen heb ik weer contact gezocht met philips. wederom wordt gevraag me foto's te sturen en hij mag weer naar de reparatiedienst. hij staat bijna meer bij e-care dan dan ik er gebruik van kan maken. mag dit zomaar? ik heb er veel werk mee om telkens contact te leggen met de klantenservice en dat apparaat weer te versturen. voor mij de volgende keer geen philips meer. jammer. als je iets ter reparatie aanbiedt verwacht je na zolang wachten toch dat er ook wat gemaakt is?