Bcc slechte service
ik heb in maart 2015 een bosch tassimo gekocht die sinds vandaag is stuk gegaan bij bosch gekeken en daar stond dit
Is uw Bosch TASSIMO defect?
Vervelend! Uw Tassimo wordt, bij een defect binnen de algemene garantietermijn van 2 jaar omgeruild. Ga hiervoor naar de dealer waar u het apparaat heeft gekocht. Uiteraard geldt deze garantie alleen wanneer het apparaat gebruikt is volgens de aanwijzingen in de handleiding.
Heeft u uw Tassimo bij Albert Heijn aangeschaft?
Neem dan contact op met de Tassimo Careline. Hier zult u te horen krijgen waar u uw apparaat (gratis) heen dient te sturen en hoe u uw nieuwe Tassimo zult ontvangen.
Tassimo Careline: 0900-4902902(10 cent p/m)
dus naar bcc maar helaas ze zeggen dat ze van bosch moeten op sturen en dat kan maar liesft 6 weken duren ik had het van bosch tassimo uitgeprint en mee genomen maar het bleef nee thuis gekomen heb ik bosch gebeld en die zij ga maar naar bcc ze moeten het apparaat omruilen maar ook dat hielp niet op advies tassimo careline proberen te bellen maar na 20 pogingen a 10 cent per minuut gestopt niet te bereiken toen bcc Customer Service geprobeerd maar na vele pogingen niet te bereiken ik heb de moet opgegeven en wacht van ellende maar 6 weken want de service is nul ,nul bij bcc mij zie je daar niet meer
Hallo anita383,
Je moet inderdaad bij de verkoper (=BCC) zijn.
Die moeten de zaak voor je afhandelen.
Vervelend dat ze niet meteen een nieuw apparaat afgeven.
Zet je klacht eens op klachtenkompas.nl
Met vr.gr.
6 weken is redelijk normaal voor dit soort dingen.
En BCC moet het inderdaad oplossen Niet Bosch.
Kunt u trouwens proberen interpunctie te gebruiken? Dat leest wat makkelijker.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Windows life mail mappen verdwenen
Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda
...
Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer